Gjest Julia Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har lyst til å julepynte litt i yttergangen. Første jul i nytt hus er spennende, men jeg har problem med å finne på noe i gangen og håper noen har tips. Gangen er ganske stor, ca 3 x 3 meter. Inngangsdør midt på den ene veggen og dør videre inn til hall på motstaående vegg. Hele denne veggen har foruten døren glassvindu. Ett smalt vindu helt i hjørnet i gangen, frostet glass fra gulv til nesten tak. Selve gangen har lyse veggers og fliser i grått. Lite møbler, kun en amerikansk gyngestol og et gedigent speil som måter ca 1 x 2 meter og som egentlig skal henge på veggen. Men det er så tungt at jeg ikke har turt å henge det opp, det står lent mot en vegg. I tillegg er det er rad med 5 knagger til å henge klær på og et skostaiv montert på veggen. Har ikke mulighet til å ta flere møbler i gangen. Så hvordan pynter man? Jeg er ikke glad i masse nips og røde nisser i hytt og pine og har fundert på litt natur-pynting? Kanskje et skinn i gyngestolen, noe granbar? Lys, kanskje? Håper noen kreative sjeler kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Del Skrevet 9. desember 2011 Norske interiørblogger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå