Eiil Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Er en jente på 18, snart 19. Og har et sterkt ønske om barn. Noen som synes det er veldig rart? Har hatt litt vanskeligheter i min egen barndom, men har så lyst å se glede, å holde mitt eget i armene. Og å ha noe så kjærlig, er mitt størst ønske. Mange vil nok si, at du må vente og blablabla, at du er for ung osv.. Er lei av og høre det, og vet jeg og kjæresten min hadde taklet det bra både økonomisk og personlig Har planer om å vente en liten stund, eller til det lykkelige uhellet skjer Lurer igrunn bare på hva dere andre synes om unge mødre på min alder?
Gjest Nuppa_ Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg fikk første når jeg var 21. Men var ferdig utdannet, og var veldig glad for det. Jeg personlig syns det er greit å vente til man er ferdig med utdannelse, med mindre man planlegger en som tar veldig lang tid da. Også må man ta i betraktning hvor lenge man har vært sammen.
Maria M Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har det også på samme måte. Jeg er 19 år og har skal gifte meg om ikke så lenge. Så det sier jo seg selv at det frister enda mer. Som du selv sier.....så har jeg også hat en veldig vanskelig bardom som har satt store spor i meg. Men jeg vil gjerne komme meg videre i livet, og heller fokusere på min "nye" familie. Så jeg tror ikke det er noe minste rart. Men ville være veldig OBS, pga. mange i denne alderen opplever å bli alenemor.
Gjest Dorey Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Vær så snill og vent. Jeg hadde også skikkelig verpesjuke da jeg var på din alder, men heldigvis valgte vi å vente. Dette er jeg utrolig(!) glad for i dag. Jeg har tatt en høyere universitetsgrad, jobbet et par år, kjøpt leilighet og bil. Og ikke minst har vi reist en del og blitt vokst enda tettere som par. Man burde vente til man er litt mer moden enn det man er når man er 19 år. Da mener jeg ikke å vente til du er 30 (selv venter jeg vårt første barn i en alder av 24 år), men det er utrolig hvor mye jeg har "modnet" på disse årene.
Gjest Annaires Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Om man ønsker barn pgs man har hatt en vanskelig barndom bør man tenke seg om en gang til. Man får det ikke nødvendigvis bedre og blir lykkeligere om man får barn.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå