Solros Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Fant en test som ble gjort for noen dager siden av pepperkaker. Jeg er veldig glad i pepperkaker, men synes det er vanskelig å finne noen som virkelig smaker godt. Problemet er jo som så ofte tidligere at denne testen forteller ikke noe om utsalgssted. Noen som vet hvor testvinneren blir solgt? Pepperkaketest Jaja, så er det vel øyan man blir blind på først som det sies...fant jo ut nå at det står ved siden av testen hvor de kan kjøpes :) Men, da kan jeg jo spørre om noen har andre og bedre forslag til gode pepperkaker? Endret 9. desember 2011 av Solros Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 9. desember 2011 #2 Del Skrevet 9. desember 2011 Det står jo i testen hvor de er kjøpt? Ved prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solros Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 9. desember 2011 Det står jo i testen hvor de er kjøpt? Ved prisen. Jepp, fant det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 9. desember 2011 #4 Del Skrevet 9. desember 2011 hehe, fort gjort Av de jeg har smakt i testen synes jeg egentlig sætre sine figurbakte er best, de som har fått terningkast fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. desember 2011 #5 Del Skrevet 9. desember 2011 hvordan kan Bertil Pepperkaker få terningkast 2? har ikke testeren smakt ordentlig pepperkaker? synes de smakte mest pepperkaker sist år. useriøs test. du kan kjøpe deig på bakerier til 70 kr kiloen. disse blir kjempegode.. eller lage selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå