Gå til innhold

Er det bare gutter som går i vennefella?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra det jeg har lest på dette forumet virker det som at vennefella er forbeholdt gutter, altså gutter som faller for jenter som ser på dem kun som venner.

Men går det ikke like gjerne motsatt? Med jenter som faller for gutter som kun ser dem som venner.

Eller mener dere at gutter er de som faller lettere for venner, og at jenter er de som er flinkere til å holde følelser utenfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Jeg tror at mange gutter (ikke alle) fokuserer mest på kompiser, og dermed er det som regel guttevenner de har og henger sammen med. Når de da interesserer seg for ei jente, og tilbringer mye tid sammen med jenta, så er det fordi de ser på jenta som mer enn bare vennemateriale ;) Mens jenter ofte kan tenke seg venner av begge kjønn. Men som sagt, dette gjelder ikke alle.

Skrevet

Det er som regel kvinner som har den feilkoplingen oppi nøtta si :kari:

• Liker 1
Skrevet

Det er som regel kvinner som har den feilkoplingen oppi nøtta si :kari:

Hvs mener du?

Gjest SemperFi
Skrevet (endret)

Er nokk begge skjønn som går i den fella. Men jeg vil ikke kalle det felle heller, det er helt normalt at man utvikler sterke følelser over tid, man blir glad og bryr seg om folka rundt seg.

Helt normal menneskelig anatomi spør du meg.

Endret av SemperFi
Gjest MorAase
Skrevet

Når han går i vennefella: Hun vil ikke ha (sex med) meg.

Når hun går i vennefella: Han ville bare ha sex med meg...

• Liker 2
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg tror at mange gutter (ikke alle) fokuserer mest på kompiser, og dermed er det som regel guttevenner de har og henger sammen med. Når de da interesserer seg for ei jente, og tilbringer mye tid sammen med jenta, så er det fordi de ser på jenta som mer enn bare vennemateriale ;) Mens jenter ofte kan tenke seg venner av begge kjønn. Men som sagt, dette gjelder ikke alle.

Eller han ser på henne som friend with benefits...

• Liker 1
Skrevet

Hvs mener du?

Jeg mener at det stort sett er kvinner som innbiller seg at det er veldig smart å være såkalte kompisser.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg mener at det stort sett er kvinner som innbiller seg at det er veldig smart å være såkalte kompisser.

tosk

• Liker 2
Skrevet

Når han går i vennefella: Hun vil ikke ha (sex med) meg.

Når hun går i vennefella: Han ville bare ha sex med meg...

Kunne ikke vært mer enig.

Gjest happy_me
Skrevet

Jeg vil tro at det er lettere for en kvinne å få en mannlig kamerat i senga. Men noe forhold videre er det mulig hun ikke får.

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Gutter i vennefella er gutter som mener de har vært snille og derfor fortjener sex. :filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner flere jenter som har havnet i denne fella.

Ett par av dem har tydeligvis følelser for meg, mens jeg kun er ute etter sex. Så det går definitivt begge veier kjønnsmessig.

Skrevet

Jeg kjenner flere jenter som har havnet i denne fella.

Ett par av dem har tydeligvis følelser for meg, mens jeg kun er ute etter sex. Så det går definitivt begge veier kjønnsmessig.

Så da syns du at det er helt greit å utnytte disse jentene for sex?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...