AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg fryser så veldig om vinteren, selv om jeg har varme klær på. Ser at de har sånt superundertøy av ull (?) fra Pierre Robert i butikkene, og lurte på om dette er verdt å kjøpe. Gir det virkelig noen effekt?
NoWorries Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg sverger til ullundertøy i disse kalde vinterdagene!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Ull er enestående. Jeg klarer ikke vintere uten Devoldtøyet mitt.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Ehh..er det ikke forskjell på superundertøy og ullundertøy? Jeg har alltid trodd at superundertøy var i noe syntetisk materiale, mens ullundertøy..vel, er av ull. Jeg kan ikke gå med ull direkte på kroppen fordi det klør sånn, men superundertøy i syntetisk materiale funker fint. Varmt og godt Nå er jeg en veldig varmblodig person i utgangspunktet, så til mitt behov er det perfekt. 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Superundertøy og ullundertøy er forskjellige ja. Men Pierre Robert sitt sett med underbukse og undertrøye er av ull. Ull i ordentlig kvalitet klør ikke når det er laget for å være det innerste laget, tykke ullgensere er en annen sak. 2
Cho Kon It Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Har ullundertøy fra Devold, kunne ikke levd uten. Jeg har veldig sensitiv hud og klør med en gang hvis jeg har ull inntil huden, men som AB #6 sier så er ullundertøy lagd for å være innerst, og det klør ikke en plass. Kjennes faktisk nesten ut som fleece! Superundertøy er ment for trening, og er lagd i syntetisk materiale for å transportere svetten utover. Altså ikke særlig isolerende. 2
Elensire Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Jeg bruker ull singlettene, strømpebuksene og sokkene fra Pierre Robert. Jeg syns det er kjempe gode! jeg kjøpte de første gang på slump da det brått ble fryktelig kaldt her jeg bor, og jeg har aldri angret på kjøpet! De er tynne så en kan fint ha det undere klær uten at det vises, og de varmer kjempe godt! så blir jeg frossen så henter jeg frem ullundertøyet mitt Må og nevne at jeg har en kvinnesykdom som, før den ble satt i sjakk med medisiner, gjorde at jeg i en lang periode var alt for varm. jeg gikk rundt i singletter om vinteren uten at jeg frøs. Så da jeg fikk normalisert temperaturen min så begynte jeg å fryse noe voldsomt! det var samtidig som jeg kjøpte singletten fra Pierre Robert, og den varmet helt fantastisk. så ullundertøy funker helt supert!
okidoki Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har ullundertøy i 100% merinoull fra Janus, og en ulltrøye fra Pierre Robert. Det er meningen at disse ikke skal klø, men de klør på meg!! Så ullundertøy funker ikke for min del. Bruker syntetisk superundertøy istedenfor, kjempemykt og godt. Det varmer vel ikke like bra som ull, men det er jo fortsatt et ekstra lag med klær - så mye bedre enn ingenting
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er en kløende frysepinne og sverger til Devold merinoull, såå deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå