Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 World Idol blir sendt på tv 28. desember, og dommen faller 1. nyttårsdag... http://www.dagbladet.no/kultur/2003/12/17/386356.html Heia Kurt!
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Ser ikke akkurat for meg ham som world idol - selv om han er kjempeflink til å synge, men han bør se litt penere ut. Tror Kelly Clarkson (USA) ligger godt an jeg, og sikkert han fra England også. Så dere han fra Australia eller? Hadde sinnsykt stort hår Litt søt da
MarianneE Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Hørte akkurat på P3 nyhetene at dommerene var ganske fornøyd med ham, og sa at han hadde stemme som en Gud, men ikke akkurat utseendet med seg....... Gleder meg til og se på TV jeg da.
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 På vg.no står dette - Du har virkelig en forbløffende stemme, en utrolig stemme. Hadde dette vært en konkurranse på radio, hadde du antagelig gått helt til topps. Men, uansett, du er virkelig en av de store utfordrerne til seieren, sa den vanligvis nådeløse britiske dommeren Simon Cowell til Kurt.
MarianneE Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 På vg.no står dette Stemmer....... Det var det de sa, ja.
Tjorven Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Gleder meg til å se dette, Kurt er helt suveren! http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/musikk...ticle165399.ece
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #8 Skrevet 17. desember 2003 Ser ikke akkurat for meg ham som world idol - selv om han er kjempeflink til å synge, men han bør se litt penere ut. Men hvorfor. Talent har jo ingenting med utseende å gjøre. Men dette er desverre representativt for befolkningen at man må se bra ut for å lykkes.
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #9 Skrevet 17. desember 2003 Men hvorfor. Talent har jo ingenting med utseende å gjøre. Men dette er desverre representativt for befolkningen at man må se bra ut for å lykkes. Vel, tror dette er mer damers oppfatning... Røkke er da ingen per def. pen mann?
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #10 Skrevet 17. desember 2003 Men hvorfor. Talent har jo ingenting med utseende å gjøre. Men dette er desverre representativt for befolkningen at man må se bra ut for å lykkes.' Ja det er jo ikke jeg som synes det da - er helt enig med deg jeg. Men som jeg så på tv i går - han britiske dommeren sa man må ha utseende og talent for å vinne. Derfor tror jeg ikke han vil vinne dette. Blir positivt overrasket om han gjør det da :D
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #11 Skrevet 17. desember 2003 Vel, tror dette er mer damers oppfatning... Røkke er da ingen per def. pen mann? sant.
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #12 Skrevet 17. desember 2003 Vel, tror dette er mer damers oppfatning... Røkke er da ingen per def. pen mann? Jeg vet om mange som synes Røkke er en stilig (om ikke pen)mann... :blunke:
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #13 Skrevet 17. desember 2003 Jeg vet om mange som synes Røkke er en stilig (om ikke pen)mann... :blunke: Joda, men hadde de synes det hvis han var en lutfattig selvstendig næringsdrivende også?..
Tjorven Skrevet 17. desember 2003 #14 Skrevet 17. desember 2003 Men hvorfor. Talent har jo ingenting med utseende å gjøre. Men dette er desverre representativt for befolkningen at man må se bra ut for å lykkes. Synd at folk har sånne instillinger til artister synes jeg! Det er det de presterer som er viktig, ikke utseende. Men jeg synes Kurt er sjarmerende jeg da, ser ut som en kjempesøt gutte-ramp.
Sandman Skrevet 17. desember 2003 #15 Skrevet 17. desember 2003 Ifølge Nettavisen, så har visst noen i World Idol hvisket han i øret at han hadde vunnet hvis sendingen hadde gått på radio...
Gjest sunshine-t Skrevet 17. desember 2003 #17 Skrevet 17. desember 2003 Helt sykt at det skal goså gå på utseende. Selv om det ikke gjør det offisielt. Mannen har jo en helt utrolig stemme!!! Jeg håper jaffal han vinner!
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #18 Skrevet 17. desember 2003 Joda, men hadde de synes det hvis han var en lutfattig selvstendig næringsdrivende også?.. Hva har det med med saken å gjøre. I følge din tolkning bør da Kurt vinne fordi han har talent. Røkke har kommet seg frem i verden fordi han har talent og ikke utseende med seg? Er det da penger og talent som skaper mennesker, da bør jo Kurt vinne, hvis de da synes han er best.
Gjest Joanna Skrevet 17. desember 2003 #19 Skrevet 17. desember 2003 Hva har det med med saken å gjøre. I følge din tolkning bør da Kurt vinne fordi han har talent. Røkke har kommet seg frem i verden fordi han har talent og ikke utseende med seg? Er det da penger og talent som skaper mennesker, da bør jo Kurt vinne, hvis de da synes han er best. Ja, vi får håpe at de ikke tar så mye hensyn til utseende som det virker at de gjør.. Personlig synes jeg Kurt er pen på sin egen måte!
Tjorven Skrevet 17. desember 2003 #20 Skrevet 17. desember 2003 Personlig synes jeg Kurt er pen på sin egen måte! Helt enig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå