Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ønske meg en rettetang til jul. Jeg har middels langt, ganske tykt hår som bølger litt, men en gang iblant vil jeg gjerne at det skal være helt rett. Kan dere anbefale noen rettetanger? Hva er egentlig forskjellene på de?

Hva slags beskyttelsesprodukter trenger jeg for å ikke svi håret mitt i tillegg?

Takk for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil anbefale deg ghd rettetang :) Har kun erfaring med denne og og sånne billige fra elektrobutikker til rundt 500 kr. Og ut i fra det så vil jeg tror at det lønner seg å betale litt ekstra om du virkelig vil ha en god en :) I alle fall om det er noe du skal bruke ofte.

Jeg har en følelse avresultatet etter ghd varer lengere enn det gjorde med de andre. Den glir også lett igjennom håret mitt og lugger ikke :) Blir varm så og si med en gang også!

Av beskyttelse så burde du kjøpe deg en god varmebeskyttende spray :)

Skrevet

GHD er noe dritt. Enkelt og greit :) Det finnes så mange andre gode glattetenger! Gorgeous er veldig bra. Samme gjelder cloud nine, men den er ganske dyr da. Men utrooolig god :) Jeg har ghd selv.. Etter at jeg begynte å jobbe på frisørsalong, og fikk prøve noen andre, så hater jeg ghd-tanga. Bruker den nesten ikke lenger. Venter heller med å glatte håret til jeg kommer på jobb..

Skrevet

Jg henger meg på dene tråden. Har tynt og ganske rett hår fra før, men får ekstra fint hår med rettetang når jeg er hos frisør, også kan man jo krølle håret også :)

Skrevet

Har lenge hatt retteteng fra "hairstore.no" Kjøte hos frisøren min. Har vært veldig fornøyd, men nå begynner tremostaten å bli litt dårlig (etter 4 år),så vurdere å kjøpe en ny. Tenker da å kjøpe GHD.. Kjenner flere med gode erfaringer fra det merket..

men ja, må vel opp i en 800-1000 kr for å få et produkt som gir et bra resultat..

Som beskyttende spray bruker jeg "JOICO silk result thermal smoother". Fornøyd med denne. Brukte en fra wella før, men da syntes jeg håret hadde en tendens til å se fett ut... :(

Ambefaler å ta en snakk med frisøren din om hvilken tang og varmebeskyttende spray som funker best til din hårtype.. De burde kunne komme med noen gode forslag :)

Skrevet

GHD, enkelt og greit, dyrt ja men det er verdt hver eneste 50øre!!

Skrevet

Jeg har ei dyr GHD-tang, ei "billig" fra frisøren til ca. 600-700 kr og nå min sist innkjøpte tang fra HH Simonsen kjøpt for kr 549,-. Jeg kan jo nevne at jeg kjøpte HH Simonsen tanga fordi jeg ønsket ei tang med normal størrelse, men med smalere plater. Utvalget er ikke all verden av slike tenger.

Jeg kan ikke si jeg merker vesentlig forskjell på disse tengene. Jeg foretrekker HH Simonsen tanga, og denne blir fortest varm, kun 10 sek. Jeg ser jeg måtte betalt ca. 1200 mer for tilsvarende GHD-tang. GHD-tanga har ikke regulerbar temperatur, det har de andre tengene jeg har.

Skrevet

Rettetanga fra GHD er helt klart den beste jeg har prøvd i hvert fall :)

Skrevet

Herstyler er også veldig bra! To sakte omganger og det er helt rett! Vet desverre ikke hva denne rettetangen koster (fikk den i julegave fra min mor), men den koster vel rundt 500-2000 kr :)

Skrevet

Jeg har en til 250 eller noe fra Clas Ohlson jeg :fnise: Funker helt greit til mitt tynne nordiske hår. Den har temperaturregulering og jeg bruker selvfølgelig varmebeskyttelse. Jeg har testet den på søsteren min som har rimelig tykt hår, og der var den ikke like bra. Jeg kjøpte den for et års tid siden, da jeg bare rettet ut håret av og til. Nå retter jeg ut håret hver dag, pga frisyren jeg har nå. Men jeg kommer helt sikkert til å legge i litt mer penger når den må byttes ut :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...