Marcia Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg vurderer å kjøpe meg et nettbrett, men greier ikke å bestemme meg for om jeg skal velge iPad2 eller Samsung Galaxy Tab. Eller noe helt annet for den saks skyld... Håper virkelig det er noen snille sjeler som kan hjelpe meg litt! Ipad'en har jo definitivt flest apper å velge i. Er det noen forskjell mellom dem når det gjelder surfing? Jeg håpet egentlig å kunne bruke brettet til å se film, og i følge en test på mobili.no er galaxyen det beste valget til dette siden den har hakket bedre skjerm og tilgang til flere filformater. Men da holder det ikke med 16G minne, og jeg synes varianten med 64G ble for dyr. iPaden finnes i en variant med 32G, men da var det noe med at det var vanskelig å laste ned filmer fordi iTunes ikke fungerte på ipad i Norge, eller noe slik? (husker ikke helt hva de sa og finner det heller ikke igjen). Og hva menes egentlig med film i denne forbindelsen, er det ordentlige spillefilmer eller tominutters snutter fra youtube, liksom? Samsungen kan vel åpne office-filer, men det kan vel ikke iPad'en? Håper virkelig noen kan gi meg noen gode råd her!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Ipad har ikke definitivt flest apper å velge mellom. Det er like mange på android market. Og til Galaxyen kan du jo bare kjøpe en større minnebrikke i stedet for å kjøpe den med større internminne.
Marcia Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2011 Alle steder jeg har lest står det at det er langt flere apper tilgjengelig til iPad, i hvert fall. Mulig det menes at de til android er tilpasset mobiltelefoner og man derfor ikke får noen glede av den store skjermen? Og nei, man kan visst ikke sette inn minnekort i galaxyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå