Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Minstedattera på 4 har gjennom storesøster på 9 fått sett glimt av "det skumle fjeset på jutub" og det er blitt et begrep i heimen. Takket være lyden (skriket) så er dette noe de ikke tør se på og hvis det dukker opp så må jeg eller noen andre fjerne det, dvs lukke vinduet.

Fjeset det er snakk om er det skrekkfilmtrynet som gjerne dukker opp midt i "maze-labyrinten" så folk skal gå på ryggkulen mens vennene ler seg skakke.

Videoannonse
Annonse
Gjest Offensive Pie
Skrevet

Det finnes flere varianter av dette, om det er det jeg tror det er. Smarte, empatiske mennesker setter inn bilder, f. eks av ansiktet til dama fra Eksorsisten, i helt tilfeldige videoer for å være morsomme. Screamers blir jo alltid så godt mottatt!

Skrevet

Sjokk-flash heter det. Videoene burde flagges med advarsel så hjertesyke eller andre sensitive ikke eksponeres

Skrevet

Har hørt om det ja, og blitt skremt selv av flere av variantene som finnes. Er veldig lettskremt. Husker første gangen som var på nettstedet tull.no hvor man kunne høre og følge teksten på en "romantisk sang" også kommer plutselig skrik og ekle bilder opp.

Den med mazen har jeg ikke sett selv, men sett filmklipp på AFV hvor denne er brukt. Siste jeg ble skremt av selv er den hvor man skal følge en bil som kjører gjennom en skog også skal man følge godt med fordi når bilen kommer ut av skogen skal det liksom være noe litt spooky på veien eller noe. Istedet dukker det opp et stort bilde over hele skjermen og tilhørende skriking. Til slutt kom teksten at nå som du var blitt skremt kunne du gå tilbake til arbeidet:P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...