Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter som det har blitt kaldere den siste tiden så har huden min også blitt litt tørrere og jeg har tørre flekker i ansiktet.Huden min er egentlig ganske så fet ellers,og derfor bruker jeg jo hudpleie som er beregnet på dette.

Bruker nå Active moist fra Dermalogica,Dermal clay cleanser fra Dermalogica,serum fra MD og i tillegg har jeg pleid å bruke overnight clearing gel fra Dermalogica.

Nå syns jeg at disse produktene blir veldig sterke for huden så akkurat nå så bruker jeg kun rens og fuktighetskrem,men fortsatt har jeg jo tørre flekker i ansiktet.I natt brukte jeg A-krem på de tørre flekken,noe som gjorde det litt bedre,men jeg vil ikke ha kviser heller.

Så jeg lurer på om noen har noen tips om produkter som kanskje gir huden litt mer fukt samtidig som den er bra for kviser og store porer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bør vel også nevne at de tørre flekkene er røde.

Er det mulig at huden blir mer sensitiv om vinteren?

TS.

Skrevet

Huden blir mer sensitiv om vinteren pga kulde og tørr inneluft.

Sliter selv med dette. Anbefaler fuktighetskrem fra Matis, den er god.

Selv skal jeg prøve dermalogicas redness relief med spf 20.

Har selv en sensitiv kombinasjonshud.

Skrevet

Ville ikke brukt A-krem, men kan absolutt anbefale balmene til Decleor! :rodmer:

Skrevet

Ja,jeg også tenker at A-krem ikke er det beste,men jeg var desperat :)

Skrevet

I natt brukte jeg A-krem på de tørre flekken,noe som gjorde det litt bedre,men jeg vil ikke ha kviser heller.

Jeg synes du burde gi A-kremen en sjanse. Jeg har selv prøvd flere kremer, men faller alltid tilbake til A-krem når jeg har tørr hud om vinteren. Jeg får ikke kviser av A-krem.

Skrevet

Jeg synes du burde gi A-kremen en sjanse. Jeg har selv prøvd flere kremer, men faller alltid tilbake til A-krem når jeg har tørr hud om vinteren. Jeg får ikke kviser av A-krem.

Ok,men jeg har fått kviser av den før så derfor vil jeg ha noe annet enn den.

Skrevet

Da er du unntaket for bekrefter reglen. De aller fleste får nemlig svært lett tilstoppede porer av produkter med lanolin (ikke så rart når man tenker på hva det er).

Skrevet

Høres ut som vintereksem, jeg pleier å få det, da kjøper jeg Locobase fra apoteket og smører kun de flekkene som er røde og tørre. Føler du for å smøre resten av ansiktet også, ville jeg brukt Spenol.

Skrevet

Høres ut som vintereksem, jeg pleier å få det, da kjøper jeg Locobase fra apoteket og smører kun de flekkene som er røde og tørre. Føler du for å smøre resten av ansiktet også, ville jeg brukt Spenol.

Når TS er plaget med kviser er det helt bak mål å anbefale produkter som inneholder mineralolje. Locobase og Spenol? Seriøst?

God tur i fjøset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...