Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Ai, ai. Du er på tynn is... På tide å slette facebook-kontoen før du står til knes i en incestsak du ikke en gang visste du var en del av Ja, må nesten vurdere det. Men hun strikker da verdens beste sokker! 3
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 haha, TS, du må kødde? Har bestemor på facebook, og jeg har en "poke fra henne jeg ikke har sendt tilbake enda. Håper ikke dette betyr hva du mener? Himmel. Jeg har både søsken, onkler, tanter og besteforeldre som poker meg, og jeg har poket dem tilbake... Kanskje jeg bør sende dem en melding om at jeg ikke ønsker å ha sex med dem:S Den kan bli stygg 2
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Ja, må nesten vurdere det. Men hun strikker da verdens beste sokker! SHIT! Du MÅ kuttte all kontakt.. Vet du ikke at sokkestrikking egentlig bare er et skalkeskjul for at hun vil plukke blomsten din? 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Himmel. Jeg har både søsken, onkler, tanter og besteforeldre som poker meg, og jeg har poket dem tilbake... Kanskje jeg bør sende dem en melding om at jeg ikke ønsker å ha sex med dem:S Den kan bli stygg Avlys julen, det lukter oppvask og familiemøter de neste ukene! 1
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Avlys julen, det lukter oppvask og familiemøter de neste ukene! Får vel bare begynne å spare til rettsaken... Selge leiligheten og bekjenne mine synder
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Jeg sender deg en poke her på KG, TS. Håper ikke jeg er uforskammelig Hvordan våger du!!? Jeg som trodde du og jeg hadde noe stort sammen... og så.... og så... gjør du dette mot meg Jeg har tross alt svart deg på sånn 3 innlegg her tidligere. Jeg trodde du forstod:( 1
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Hvordan våger du!!? Jeg som trodde du og jeg hadde noe stort sammen... og så.... og så... gjør du dette mot meg Jeg har tross alt svart deg på sånn 3 innlegg her tidligere. Jeg trodde du forstod:( Sorry at du måtte finne det ut sånn her, men jeg poker litt rundt. Alle mine pokes er i tillegg ladet med utrolig seksuelle undertoner. Vil du ha en poke? 2
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Sorry at du måtte finne det ut sånn her, men jeg poker litt rundt. Alle mine pokes er i tillegg ladet med utrolig seksuelle undertoner. Vil du ha en poke? Ja... Om du lover å ALDRI poke noen andre igjen!
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 Ja... Om du lover å ALDRI poke noen andre igjen! Det kan jeg dessverre ikke love. Det som må pokes, det skal pokes. Spesielt bergensere. Men du kan gjerne holde meg i lommeforet?
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #10 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Det kan jeg dessverre ikke love. Det som må pokes, det skal pokes. Spesielt bergensere. Men du kan gjerne holde meg i lommeforet? Jeg er dypt krenket... Men må vel leve med det... Lommeforet.... Hm. Har du gjemt penalet mitt der? Endret 9. desember 2011 av altflyter
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #11 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er dypt krenket... Men må vel leve med det... Lommeforet.... Hm. Har du gjemt penalet mitt der? Det kan hende det er penalet ditt. Kan hende det bare er blancoen. Tar du sjansen? Prøv lykken?
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #12 Skrevet 9. desember 2011 Det kan hende det er penalet ditt. Kan hende det bare er blancoen. Tar du sjansen? Prøv lykken? SHIT. Tidenes blancokrise! Skulle aldri latt meg lure
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #13 Skrevet 9. desember 2011 Hahahaha! Jeg lurte deg inn i fella mi! Gir deg herved en "POKE"!!! Tolk den i alle himmelens retninger!
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #14 Skrevet 9. desember 2011 "POKE" til alle her inne! Dere er herved invitert på orgie 2
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #15 Skrevet 9. desember 2011 Hahahaha! Jeg lurte deg inn i fella mi! Gir deg herved en "POKE"!!! Tolk den i alle himmelens retninger! GIID da... og så DER av alle plasser da... Men koselig at du fridde^^Greit om vi tar det på tinghuset?
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #16 Skrevet 9. desember 2011 Jammen du kan da ikke ta så på vei over en poke? haha, fatter ikke hvordan noen kan legge så mye i en "poke". Poke, poke, poke! Nei nå begynner jeg å føle meg løssluppen TØS
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #17 Skrevet 9. desember 2011 Neimen hjelp nå skremmer du meg! Men jo, jeg poket deg og det er vel bindende (eller hva TS? ) Så ja, tinghuset i morgen kl. 13.00 så direkte til svinesund for honey moon?
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #18 Skrevet 9. desember 2011 TØS Ja, kan ikke noe for det! Jeg er en løssluppen ung mann
altflyter Skrevet 9. desember 2011 #19 Skrevet 9. desember 2011 Neimen hjelp nå skremmer du meg! Men jo, jeg poket deg og det er vel bindende (eller hva TS? ) Så ja, tinghuset i morgen kl. 13.00 så direkte til svinesund for honey moon? Du er virkelig en sjarmør! Det er jo drømmen min! Har du campingvognen klar?
Gjest Marregutt Skrevet 9. desember 2011 #20 Skrevet 9. desember 2011 Du er virkelig en sjarmør! Det er jo drømmen min! Har du campingvognen klar? Har ikke campingvogn, men vi har noen utleiehengere på deltidsjobben min vi kan slenge en madrass baki. Har du med nok rullings til veien nedover? Det er ganske kritisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå