AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i cashmeregenser til herre i år? Jeg har vært innom Match, Boys of Europe, Vic og Dressmann. Boys of Europe hadde, men den hadde kun 7% cashmere, eller noe, vil gjerne ha litt mer... Tips tas i mot med takk :-)
Gjest Awzm me Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 http://www.nextag.com/cashmere-sweaters-for-men/products-html, kanskje noe her
Pene sko... Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Hvor bor du? Besøk forretninger som har kjente merkevarer fra eksempelvis PRL.
Gjest Solsmil Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 jeg vil tro at du ikke vil ha problemer med å finne det på butikker der de selger litt dyrere merker. Ta deg en tur på Eger, for eksempel (hvis du bor i Oslo).
Tillie Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Gerts på Paleet har omtrent bare cashmere, der har jeg kjøpt gaven til min kjæreste i år
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Tusen takk for tips! Jeg bor i Moss, men skal nok en tur eller to inn til Oslo før jul. Er ikke så kjent i butikkene der inne, men nå har jeg jo fått noen gode råd her! Takk skal dere ha! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå