Gå til innhold

På evig skojakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sko med denne typen hæl, men har bare klart å finne disse! Er det noen som har gode forslag til sider man kan finne sånne på? Gjerne også i smaragdgrønn eller med mulighet til å farge dem :sjenert:

perfect-wedding-shoes-collection-ivory-lace-12001-2747.jpg

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Jeg vet ikke hvor de kan finnes, men fine var de iallefall!

Gjest Arlequin
Skrevet

Jeg har sett lignende sko på div vintagebutikker rundt omkring i utlandet, men aldri her i Norge. Hvor er de skoene på bildet fra? De var kjempefine :)

Skrevet

Hvor er disse fra da? :)

Jeg har nesten samme problem, finner aldri de brudeskoene jeg ser for meg... Ikke så ulike fra disse du viser..

Skrevet

Her er de fra :)

Er det noen som vet hva den skotypen kan kalles? Eller hæltypen? :)

Skrevet

Er det bare helen som skal være som på bildet, eller formen på hele skoen? For det er en veldig vanlig hel på sko til salsa-dansing, men disse har som regel åpen tå / er sandaler.

Om det bare er helen det kommer ann på, så kan du jo leite f.eks. her eller her.

Skrevet

Er det bare helen som skal være som på bildet, eller formen på hele skoen? For det er en veldig vanlig hel på sko til salsa-dansing, men disse har som regel åpen tå / er sandaler.

Om det bare er helen det kommer ann på, så kan du jo leite f.eks. her eller her.

Helst hele skoen, men er veldig glad i høyden det ofte er på hælene. Tusen takk for linker! Det hjalp masse! :D

Skrevet (endret)

Oops, litt teknisk trøbbel ble dobbelpost.

Endret av Tekola
Skrevet

Hvis du googler litt finner du mange forskjellige navn, f.eks. snellehæl (som nevnt allerede), spool heels, french heels, louis heels, curved heels, pompadour heels.

Lykke til i letingen etter de perfekte sko!

Hilsen en skoelsker :goodbye:

Skrevet

Takk for navnet på hælen!

Hush Puppies har noen forskjellige modeller :)

Ok, om du får en faktura i posten på alle disse, så er det fordi jeg holder deg ansvarlig. Oh my God! :rodmer:

Skrevet

Takk for navnet på hælen!

Ok, om du får en faktura i posten på alle disse, så er det fordi jeg holder deg ansvarlig. Oh my God! :rodmer:

Hihi... Ja - sko lager på en eller annen måte digre hull i lommeboka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...