Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 Jeg elsker sko med denne typen hæl, men har bare klart å finne disse! Er det noen som har gode forslag til sider man kan finne sånne på? Gjerne også i smaragdgrønn eller med mulighet til å farge dem
Gjest Offensive Pie Skrevet 9. desember 2011 #2 Skrevet 9. desember 2011 Jeg vet ikke hvor de kan finnes, men fine var de iallefall!
Gjest Arlequin Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg har sett lignende sko på div vintagebutikker rundt omkring i utlandet, men aldri her i Norge. Hvor er de skoene på bildet fra? De var kjempefine
Kite Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 Hvor er disse fra da? Jeg har nesten samme problem, finner aldri de brudeskoene jeg ser for meg... Ikke så ulike fra disse du viser..
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Her er de fra Er det noen som vet hva den skotypen kan kalles? Eller hæltypen?
kanelsnurr Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Er det bare helen som skal være som på bildet, eller formen på hele skoen? For det er en veldig vanlig hel på sko til salsa-dansing, men disse har som regel åpen tå / er sandaler. Om det bare er helen det kommer ann på, så kan du jo leite f.eks. her eller her.
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #8 Skrevet 9. desember 2011 Er det bare helen som skal være som på bildet, eller formen på hele skoen? For det er en veldig vanlig hel på sko til salsa-dansing, men disse har som regel åpen tå / er sandaler. Om det bare er helen det kommer ann på, så kan du jo leite f.eks. her eller her. Helst hele skoen, men er veldig glad i høyden det ofte er på hælene. Tusen takk for linker! Det hjalp masse! :D
Gjest Tekola Skrevet 9. desember 2011 #9 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Oops, litt teknisk trøbbel ble dobbelpost. Endret 9. desember 2011 av Tekola
Hymy Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Hvis du googler litt finner du mange forskjellige navn, f.eks. snellehæl (som nevnt allerede), spool heels, french heels, louis heels, curved heels, pompadour heels. Lykke til i letingen etter de perfekte sko! Hilsen en skoelsker
Shoe_girl Skrevet 11. desember 2011 #12 Skrevet 11. desember 2011 Hush Puppies har noen forskjellige modeller
Gjest Offensive Pie Skrevet 11. desember 2011 #13 Skrevet 11. desember 2011 Hush Puppies har noen forskjellige modeller Nå må jeg bruke opp ALLE pengene mine
Gjest Tekola Skrevet 11. desember 2011 #14 Skrevet 11. desember 2011 Takk for navnet på hælen! Hush Puppies har noen forskjellige modeller Ok, om du får en faktura i posten på alle disse, så er det fordi jeg holder deg ansvarlig. Oh my God!
Shoe_girl Skrevet 11. desember 2011 #15 Skrevet 11. desember 2011 Takk for navnet på hælen! Ok, om du får en faktura i posten på alle disse, så er det fordi jeg holder deg ansvarlig. Oh my God! Hihi... Ja - sko lager på en eller annen måte digre hull i lommeboka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå