AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #1 Del Skrevet 9. desember 2011 Vi gifta oss i høst, og vil gi et fint innrammet bilde til alle besteforeldrene våre. Min mann har veldig forskjellig kontakt med sine besteforeldre. Hans mormor og morfar er skilt, og han har absolutt ingen kontakt med sin morfar utenom helt spesielle situasjoner. De to årene vi har bodd sammen har han møtt morfaren en gang, og det var i bryllupet vårt. Morfaren har startet ny familie, og har "glemt" sin gamle familie helt. Da lurer jeg på at i og med at min mann og jeg er i oppstartsfasen, og har lite penger, om det virkelig er nødvendig å bruke like mye penger på ham som de andre besteforeldrene? De andre snakker vi med ukentlig eller månedlig, og har god kontakt med. Det skal sies at disse bildene er ikke akkurat billige for fattiglus som oss, men vi vil liksom gi dem et minne da alle bor på hver sin kant av landet. Alternativet er å gi ham et litt mindre bilde, slik at det ikke blir så dyrt. Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #2 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg ville absolutt gitt et mye mindre bilde til denne morfaren. Hvis han er så lite interessert i kontakt med den "gamle" familien sin, vil han sikkert ikke komme til å henge opp dette bildet uansett. Ville ikke hatt noe dårlig samvittighet for det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg har en svigerfar som vi nesten ikke har kontakt med. Jeg ville egentlig droppe å gi noe som helst til han, da han ikke en gang gir sitt eneste barnebarn gaver... Men jeg hater å forskjellsbehandling, så der hvor mine foreldre får ett stort fint bilde av barnebarnet, får han ett lite i en billig ramme! Så ikke ha dårlig samvittighet, hvis han ikke har kontakt med familien, får han vel heller ikke greie på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 9. desember 2011 #4 Del Skrevet 9. desember 2011 Så lenge de ikke skal åpne gavene sammen så spiller det ingen rolle om dere "favoriserer" litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå