Gå til innhold

Bilde: hvordan senke antall kb?

Anbefalte innlegg

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg har noen store bilder jeg tenkte å teste ut i Albumet her inne - men de er på over 50 kb, og kan være bare 8.

Hvordan fikser jeg dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg noen ekspert i dette her, men du må i allefall bruke et bildebehandlingsprogram.

Fant et par linker til tips i allefall :

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...orminske+bilder

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...orminske+bilder

Om ikke du har bildebehandlingsprogram på maskinen,så går det visstnok an å gjøre det på noen nettsider og.

Når du har forminsket, og lagrer, så kan du (tror jeg ) se hvor mange kb det er.

D :briller:

Gjest lekebøll
Skrevet

OK, takk for svar Diva. :smile:

Men det jeg egentlig mener, er altså KUN å forandre antall kb - altså plassen bildet tar - uten å gjøre det mindre...

Går dette an, da?

Skrevet

Det kjem an på kva format filene er i.

GIF: Du kan endre talet på fargar, og fila vil dermet ta mindre plass. Kor gode bileta blir varierar med programma (nokre program gjer eit godt arbeid, andre mindre godt.)

JPEG: Du kan stilla inn kompresjonen brukt. Jo større kompresjon, jo dårlegare kvalitet. Igjen, kvaliteten avheng litt av programma du brukar for å lagra.

JPEG2000: Mykje betre enn JPEG - men såpass nytt at eg ikkje har funne gratis versjonar for store bilete. (Er det nokon som har plug-in'en som følgjer med Photoshop CS, så tek eg gjerne i mot ;))

PNG: Har du bilete i GIF-format, kan det lønna seg å lagre dei som PNG i staden. Det finst to versjonar: 8-bit (betre enn gif) og 24-bit (eller noko sånt.) Du kan lagra delvis gjennomsiktige lag. Men sistnemnde kan ta litt stor plass.

Så då spørst det kva program du har for å kunna gjera noko med det, eller om du treng nye program: Om du vil ha gratis, shareware eller kommersielle program... (Det finst masse gode gratis program, altså.)

Gjest lekebøll
Skrevet
Så då spørst det kva program du har for å kunna gjera noko med det' date=' eller om du treng nye program: Om du vil ha gratis, shareware eller kommersielle program... (Det finst masse gode gratis program, altså.)[/quote']

Jeg har IrfanView. Og PhotoEditor.

Ikke no' svære saker antar jeg.

Jeg vil ha gratis... :sjarmor:

Bildet er jpeg... Hvor stiller jeg inn kompresjonen da?

Skrevet
Bildet er jpeg... Hvor stiller jeg inn kompresjonen da?

IrfanView: Når du velger Save As, så står det ein "Options"-knapp i eldre versjonar, mens i nye versjonar dukkar det opp eit pop-up vindu.

Her får du fram ein slider der du kan velge kvaliteten på fila du lagrar, frå 0 til 100 (lågast - best). Så er det til å prøva seg fram kva som passar - det varierar for kvart bilete (og kva du skal bruka det til.)

Andre valg:

- Progressive JPG - greitt nok; bildet vert vist fram gradvis ved nedlasting.

- Grayscale

- EXIF data (ekstra informasjon som t.d. digitalkamera lagrar)

- IPTC data (ekstra informasjon du kan leggje til. Sjå info i IView)

- JPG Comment

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...