Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #1 Skrevet 17. desember 2003 Jeg var ganske overvektig, og har slanket bort 50 kilo!!! MEn det dumme er at jeg faktisk har mer komplekser nå enn jeg hadde da jeg var 105 kilo. Huden henger noe sinnsykt! Jeg har alltid hatt store bryster, men nå er det bare to stooore skinnflusser som henger, og de ligger faktisk BRETTET i bh'en (seriøst). Magen, lårene, leggene og overarmene henger også.. det er mengder med overfladisk hud. Jeg er singel, og forblir nok singel til jeg har fått fikset litt på kroppen, hadde ALDRI vist meg naken sånn jeg er nå. Noen som vet om jeg har rett på å få dekket operasjon via det offentlige? Tør ikke å spør fastlegen før jeg vet mer om det overhode er mulig. Noen som har erfaring med dette? Må legge til at jeg nylig har vært gravid, og selv i niende mnd fullte jeg ikke ut mitt eget skinn... Var 25 cm smalere i midjen i niende mnd enn da jeg var overvektig.
~sikka~ Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Du kan jo sende en anonym epost til Trygdekontoret og spørre om det dekkes. Lykke til :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Fy søren, du har vært flink!!! Hva med å stille det samme spørsmålet til legene på dr Online? www.doktoronline.no
jordbær Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Vet om ei dame som fikk igjen penger for denne type operasjon! Så du skal ikke se bort i fra at du også får det.
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Hei jo du har nok rett på å få dette dekket, for jeg antar at du kan få psykiske probler med å gå med masse løst skinn og aldri kan gå lett kledd?Har selv fått på offentlig sykehus, jeg hadde litt løst skinn på mage og det var ikke ekstremt engang.SÅ STÅ PÅ ring i dag å få deg en time hos din fastlege (kan jo ta tid det og)Men da er du iallefall i gang :D ØNSKER DEG LYKKE TIL Å GOD JUL
Gjest Anonymous Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Åhh, så optimistiske dere er Takk for svar! Jeg skal jammen stå på for å få dette dekket.. selv om jeg sikkert må vente til krampa tar meg :-?
Gjest lmari Skrevet 17. desember 2003 #7 Skrevet 17. desember 2003 Så bra! Du er flink! Ta kontakt med fastlegen din, han vil kunne hjelpe deg. Tror du har rett på operasjon, og brystene kan også strammes opp. Lykke til!
simsalabim Skrevet 18. desember 2003 #8 Skrevet 18. desember 2003 Så flink du har vært Du får dekt en sånn operasjon,jeg har selv fått det. Du tar kontakt med fastlegen din,så han kan henvise deg til sykehuset. Aner ikke om det er så lang ventetid på en sånn operasjon nå,men jeg vet at du får det. Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå