Gjest Aria. Skrevet 9. desember 2011 #1 Skrevet 9. desember 2011 (endret) Noen her som har prøvd nye Soyance? Fornøyd? Den skal visstnok være "sunnere" for håret enn de andre hårfargene. Men er mest opptatt av at resultatet blir bra. Endret 9. desember 2011 av **Nora**
Gjest madeleinee Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Hvis du ikke har prøvd den så anbefaler jeg den nok ikke. Den brenner som et helvete i hodebunnen og jeg trodde jeg skulle dø. Resultatet ble bra det.
Elliez Skrevet 16. mars 2012 #3 Skrevet 16. mars 2012 http://www.klikk.no/mote/kamille/sarasskjonnhet/article706830.ece
Lykkelitenen Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 Jeg er veldig fornøyd med denne og har brukt denne de siste gangene jeg har farget håret. Den gjør håret mye mykere og mindre tørt enn vanlig hårfarge og det er mye mindre floket etter at den er skyldt ut, etterbehandlingen er svært god, fargen blir fin og glansfull og den sitter godt i. Jeg drar heller ikke like mange hår opp fra sluket etter farging, noe jeg absolutt syntes er ett pluss (sikkert en sammenheng med at håret ikke floker seg like mye). Med andre ord, jeg er fornøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå