Gå til innhold

Glamourmodeller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye tror dere en typisk glamourmodell veier? De ser jo ganske frodige ut.

Og til dere gutter, hva liker dere best av modelltynne jenter og glamourmodell-aktige jenter med former?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste gutter liker nok best glamour modellene, selv er jeg stikk motsatt og foretrekker helt klart modelltynne jenter eller veltrente tynne jenter.

• Liker 1
Skrevet

jeg har type glamour-kropp, veier 62 kilo og er 169 høy! Har mye fett på rompa og puppene, og litt på magen!

Guttene er VILLE etter meg og jeg får bestnading høre at gutter IKKE vil ha tynne jenter! Min erfaring! :)

Noe å tenke på for alle jentene som vil være undervektige!

• Liker 2
Skrevet

Jeg mener en mellomting er bra. Syns enkelte glamor modeller har litt mye på rumpe og pupper og mage, mens modeller litt for tynne igjen. En normalt sunn og aktiv jente med greit kosthold men ikke hysterisk er til å foretrekke :) Mange glamor modeller ser deilig ut på bilder når de presser frem rumpe eller pupper men så er det ikke like sexy når de er ganske blaute på resten når de står vanlig osv

• Liker 2
Skrevet

De pleier å være ganske lave, så de veier da ikke spesielt mye. Nå føler jeg dette er en utdøende rase, men frodige er de vel sjelden.

Skrevet

660 Galleries Found 40-49

1,263 Galleries Found 50-59

76 Galleries Found 60-69

70 kg 0 treff.

Det er hva jeg fant ved å søke vekta til modellene på på met-art. Så 50-59 er det mest vanlige på den siden. Selvsagt er ikke det noen fasitt, men de har vel over tusen modeller eller noe og jeg finner det ganske logisk også at det er det som er det mest vanlige.

Men høyden er er fra 145-190 cm og den gadd jeg ikke å stille inn på så blir jo ikke helr rett. Noen kan jo være 145 og 45 kg og andre kan jo være 190 og 69 kg f.eks. De fleste der er ikke sykelig tynne så vekta står vel på en måte til høyden dems.

• Liker 1
Skrevet

De pleier å være ganske lave, så de veier da ikke spesielt mye. Nå føler jeg dette er en utdøende rase, men frodige er de vel sjelden.

Enig og enig.

De jeg har sett har vært lave og "petite" jenter, derfor ser de mer formfulle ut, veldig svai fra midjen og ned til hoftene. De ser nok mer formfulle ut enn hva de er på bilder.

Gjest Payandeh
Skrevet

Jeg har sett flere som har kommentert at glamourmodeller er frodige, litt for store for dere o.l, når jeg googlet det så jeg at jentene stort sett er tynne (veldig i noen tilfeller) og med gigantiske ballongpupper som ikke helt står i stil til resten av kroppen. Er det ikke det dere poengterer hele tiden at dere liker? :klo:

Skrevet

Bedre med litt for mye enn litt for lite... :jepp:

Skrevet

Jeg syns heller ikke glamourmodeller er frodige/lubne... De har ofte timglassfigur, og ofte mye silikon.... Type 500-700 ml i hver pupp. Vakkert på ei jente på 1,55 og som veier kanskje 50 kilo? NEI, DET ER DET IKKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...