AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Har du noen triks som du er bevisst på nå som dere prøver? Hva gjør du, for å få det til å klaffe? Vi har ikke vært prøvere så lenge, men dette gjør jeg/vi: -Prøver selvsagt å time sex ifht til EL. Bruker ikke EL-tester/temping eller liknende, men teller dagene og sjekker for EL-slim. -Sex cirka annenhver dag i EL-perioden (+/-) -Han på topp under samleie når det "går" -Venter 20-30 minutt før jeg går på do -Drikker ikke alkohol mellom EL og IKM Sååååå, nå sitter jeg her og venter da....
Orchideae Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Har sex annenhver dag, minst. Og bare det. Er det meningen at spiren skal sitte gjør den det. Uten alle mulige kjerringråd som hostesaft, juice og andre duppeditter. Også går jeg ikke på do før etter noen minutter for å tørke vekk restene.
Klematis Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Sex minst annenhver dag rundt EL og byttet ut frokostjuicen med grapefruktjuice en ukes tid før EL (merket god økning i EL-slim). Gikk som vanlig på do og "tømte" meg rett etter sex. Gravid på første forsøk alle tre gangene jeg har prøvd (en endte i SA). Og prøvde å holde meg borte fra alkohol mellom EL og IKM, men den måneden jeg ble gravid nå sist drakk jeg en øl en dag og ett glass vin en annen dag i den perioden. Uten at jeg har noe dårlig samvittighet for det. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg fant ut i dag at jeg er gravid. I PP4. Denne måneden hadde vi sex hver dag fra en uke før EL frem til en dag etter EL. De forrige månedene har vi bare hatt sex annen hver dag før EL og så hver dag akkurat på de to dagene med positiv EL test, men denne gangen var EL forsinket og det ble sex hver dag for å forsøke å treffe dagen før positiv test også. Det funket i alle fall. Jeg lå også med ei pute under rumpa denne måneden og ventet en halvtime med å gå på do. Om noe av dette gjorde en forksjell aner jeg ikke, men jeg ble i alle fall gravid. Vi har altså gjort ting annerledes denne måneden, men det kan selsagt være en tilfeldighet. Ingen alkohol mellom El og IKM heller, det har jeg praktisert hver måned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå