Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som kan anbefalle meg en krølltang o.l som gir store fine krøller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som kan anbefalle meg en krølltang o.l som gir store fine krøller?

De færreste krølltenger har så stor omkrets ar de gir store krøller.

Da vil jeg heller anbefale deg å bruke store hårruller. Det funker. :)

Skrevet

Sitter med hodet full av hårruller selv for øyeblikket. Det er virkelig mirakelet for flott hår, så kan man variere i størrelser alt etter hvor store bølger og krøller man vil ha. Selv bruker jeg velcro ruller. Med litt øvelse lugger de ikke.

Skrevet

Sitter med hodet full av hårruller selv for øyeblikket. Det er virkelig mirakelet for flott hår, så kan man variere i størrelser alt etter hvor store bølger og krøller man vil ha. Selv bruker jeg velcro ruller. Med litt øvelse lugger de ikke.

Ruller du opp tørt eller bløtt hår? Bruker du spray? Isåfall før du ruller opp eller når du har rullet opp alle?

Til ts: jeg leter også etter stor krølltang, den største jeg har funnet er 38 mm. Obh nordica bjørn axen leter jeg etter, men klarer ikke finne den i nettbutikker lenger:-/

Skrevet

Jeg har vel bortimot 90% tørt hår når jeg ruller det opp. Bruker ikke produkter før jeg ruller siden håret mitt holder på krøller veldig bra, men skal det virkelig vare så funker skum eller leggevann. Sprayer over håret med en hårspray som er veldig lett etter jeg har rullet det opp (bruker man en sterk spray kan man slite med å ta ut velcro ruller), og sprayer igjen når jeg tar de ut og styler. :)

Har jeg dårlig tid og kjenner at noen ruller ennå er fuktig, så bruker jeg hårføneren på de. Har man hår som ikke lett tar krøller kan man også bruke hårføner over det hele og la det kjøle seg helt ned før man tar de ut. Eller bruke varme (rettetang, krølltang) på seksjonene før man ruller de opp.

Skrevet

Jeg har vel bortimot 90% tørt hår når jeg ruller det opp. Bruker ikke produkter før jeg ruller siden håret mitt holder på krøller veldig bra, men skal det virkelig vare så funker skum eller leggevann. Sprayer over håret med en hårspray som er veldig lett etter jeg har rullet det opp (bruker man en sterk spray kan man slite med å ta ut velcro ruller), og sprayer igjen når jeg tar de ut og styler. :)

Har jeg dårlig tid og kjenner at noen ruller ennå er fuktig, så bruker jeg hårføneren på de. Har man hår som ikke lett tar krøller kan man også bruke hårføner over det hele og la det kjøle seg helt ned før man tar de ut. Eller bruke varme (rettetang, krølltang) på seksjonene før man ruller de opp.

Bare ett par små spørsmål til;) hvor lenge har du de i? Hvor vil du anbefale å kjøpe?

Skrevet

Bare ett par små spørsmål til;) hvor lenge har du de i? Hvor vil du anbefale å kjøpe?

Hmm, selv lar jeg de sitte i lengst mulig. Uten varme blir det gjerne 2-3t. Står som regel tidlig nok opp til at jeg får tid til det. Men med litt varme så kan 20 min være nok. Noen av mine har jeg kjøpt på H&M for en tid tilbake, også kjøpte jeg et sett på ebay med forskjellige størrelser. Akkurat velcro ruller har ikke pris så mye å si på siden de er veldig enkle.

Skrevet

Siden jeg har veldig langt hår så kan jeg ikke bruke hårruller, det blir rett og slett aldri tørt.

Jeg bruker glattetang for å lage store krøller. Det fungerer utmerket. Hvis jeg skal ha enda større, litt mer naturlige krøller alla hollywoodkrøller så bruker jeg rundbørste og hårføner.

Skrevet

Hei.Morro å høre at flere enn meg sverger til hårruller. De rullene du bruker er det med pinner? Jeg er ikke helt fornøyd med borrelåsruller, og er på utkikk etter slike med pinner. Føler at de sitter bedre i håret.Bruker du å legge noe over håret mens det tørker?

:unsure:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...