AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg sprayet vinterskoene mine med impregneringsspray utendørs også blåste det opp og jeg fikk i øynene mine, er det farlig??
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Du bør skylle øyet med vann! Skyll en god stund for å få vekk mesteparten. Blir det verre en det er nå så dra til legen sånn at du får undersøkt!
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Skylte øynene mine masse og det svir egentlig ikke så det går bra da? Lese mer på boksen også sto det sånn X med irriterende, betyr det at det ikke er veldig farlig? -TS
Gjest snoopy_93 Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Det er nok ikke farlig, men det kan skape irritasjon på øyet i en liten tid.
Gjest otrivin Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Har fått det mange ganger selv, ingen skade skjedd:)
Antlers Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Hjelper jo ikke å skylle øynene når du har sørget for at de er vannavvisende! (unnskyld ) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå