Gå til innhold

Netthandel på Kondomeriet

Bulbasaur

Anbefalte innlegg

Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men jeg har aldri handlet på Kondomeriets nettsider før, og lurer på en ting før jeg gjør det. Er det sånn at det står "Kondomeriet" på pakken, eller pakkes produktene slik at ikke postmannen og halve nabolaget ser hva slags snusk jeg har kjøpt?

Jeg regner med at pakkene ikke akkurat har logoen på ettersom det er litt småpinlig om folk ser at man kjøper sånt, men tenkte å forsikre meg om det før jeg kjøper noe. Det jeg skal kjøpe er en gave, så jeg vil helst unngå at kjæresten min ser hva det er før jul. Håper noen her har mer erfaring med Kondomeriet-shopping enn jeg har og kan svare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sender annonyme pakker, så det er ikke mulig å se hvor pakken kommer fra, med mindre det er noen andre som har bestilt derfra og kjenner til dekknavnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pellepirat

Fra kondomeriets hjemmeside;

"Vi bruker kun anonyme esker og konvolutter i utsendelsene våre, og det vil ikke brukt sjenerende logoer. Du vil ikke motta reklame fra oss per post i etterkant, kun eventuell informasjon i pakken du har bestilt. Avsender utenpå pakken står som BEMER og gir pakken full anonymitet hele veien."

Du kan nok trygt bestille uten at alle får vite hva! Kos deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sender annonyme pakker, så det er ikke mulig å se hvor pakken kommer fra, med mindre det er noen andre som har bestilt derfra og kjenner til dekknavnet.

Ok, men da kjenner vel postkontoret det igjen? Når man skal hente pakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg kunne kanskje funnet svar på nettsidene selv, ja. Sorry, var visst litt lat. Takk for svar, da blir det julegave og kanskje noe attåt fra Kondomeriet til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de nok. Men de kjenner det da igjen fordi mange andre før deg har bestilt derfra, de tenker ikke noe spesielt om det for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de nok. Men de kjenner det da igjen fordi mange andre før deg har bestilt derfra, de tenker ikke noe spesielt om det for det...

Blir vel det samme som å kjøpe kondomer i butikken, eller handle på Kondomeriet i Oslo, de som jobber der bryr seg mindre om hva du skal ha, for de har sett det så mange ganger.

Verre er det vel om du sier YAY, det nye kameraet mitt! når du henter pakken og den som står bak disken tilfeldigvis vet hvor pakken kommer fra XD

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm XD jeg har bestilt fra slike sider selv og aldri fått et skjeivt blikk når jeg henter ut pakkene... Får faktisk oftere blikk av apotekansatte når jeg skal kjøpe glidemiddel :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apotekansatte er slitsomme i forhold til jentene på Kondomeriet i Oslo ihvertfall.

De er så søte og finner gjerne noe mer du har lyst på om du spør dem om råd. Hun ene som jobbet der sist jeg var der, hjalp meg å finne nytt rensemiddel til leketøy, en utrolig morsom liten massasjestav/klittvibb i tillegg til reklamasjon for en defekt vibb jeg hadde kjøpt tidligere, og sørget sammen med meg over at den vibrerende pære-svampen ble borte for et par år siden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pakken er fullstendig diskret, men informasjonen følger likevel med pakken om den må hentes ut på posten.

Er den liten nok til å passe i postkassen er det ingen som vet hva som er i den.

Er den derimot så stor at du må hente den ut med signatur og strekkode, vil den som ekspederer, se den reelle avsenderen.

Nå har jo disse taushetsplikt, og de fleste kjenner ikke dem, så det går som regel greit. Det kan derimot være litt verre på små steder hvor alle kjenner alle..... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huppsann, også jeg som hentet ut en pakke i sommer som naboen min måtte levere ut til meg fordi den ikke passa i postkassa. Heheh. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...