OPIgirl Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har brukt Active Moist fra Dermalogica, men nå føler jeg at den ikke gjør nok. Jeg har veldig fuktighetsfattig hud og har noen tørrhetsrynker. Hvilken krem bør jeg satse på? Jeg bruker rens fra MD Forte og hudvann fra Dermalogica. Er det ok, eller bør det være rens og hudvann fra samme serie? Er det mange av dere som liker Dermalogica? Og hva bruker dere fra denne serien?
Gjest Daenerys Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Jeg er veldig fornøyd med Skin Smoothing Creme, den gir masse fukt. Har fet hud, men den er fuktighetsfattig og sensitiv. Du må ikke bruke alt i samme serie, jeg bruker fra både md, matis, origins og decleor i tillegg.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #3 Skrevet 9. desember 2011 Jeg liker dermalogica. Både serum,toner, og rens pluss solkrem og kuldekrem. Skal prøve ut en krem som heter redness relief med spf 20 snart. Fuktighetsmaske er jeg der i mot ikke så imponert over og bruker derfor heller matis. Innbiller meg at matis og dermalogica ikke er så ulike. Går nok helt greit å blande litt bare det er fra trygge merker, dvs uten lanolin og ingredienser som tetter porer.
OPIgirl Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2011 Jeg liker dermalogica. Både serum,toner, og rens pluss solkrem og kuldekrem. Skal prøve ut en krem som heter redness relief med spf 20 snart. Fuktighetsmaske er jeg der i mot ikke så imponert over og bruker derfor heller matis. Innbiller meg at matis og dermalogica ikke er så ulike. Går nok helt greit å blande litt bare det er fra trygge merker, dvs uten lanolin og ingredienser som tetter porer. Takk for svar :-) Hva heter kulderkremen fra Dermalogica? Hva slags dagkrem bruker du nå. Hva heter fuktighetsmasken til Matis? Sorry, dette ble mange spørsmål :-))
OPIgirl Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2011 Jeg er veldig fornøyd med Skin Smoothing Creme, den gir masse fukt. Har fet hud, men den er fuktighetsfattig og sensitiv. Du må ikke bruke alt i samme serie, jeg bruker fra både md, matis, origins og decleor i tillegg. Takk for svar.Skal prøve den.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #6 Skrevet 9. desember 2011 Går helt bra : -) Kuldekremen heter climate control, ansiktmasken for å berolige hud fra matis heter delicate face mask (men hvis du heller vil ha fuktmaske kan du bruke matis jeunesse) og dagkremen jeg bruker eller skal begynne å bruke heter redness relief fra dermalogica med spf 20. Som nattkrem vurderer jeg å bruke matis delicate.
FantasDick Skrevet 10. desember 2011 #7 Skrevet 10. desember 2011 Jeg bruker Active moist i sommerhalvåret, men går over til Skin smoothing creme i vinterhalvåret når huden min trenger ekstra fukt.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2011 #8 Skrevet 10. desember 2011 Jeg liker dermalogica. Både serum,toner, og rens pluss solkrem og kuldekrem. Skal prøve ut en krem som heter redness relief med spf 20 snart. Fuktighetsmaske er jeg der i mot ikke så imponert over og bruker derfor heller matis. Innbiller meg at matis og dermalogica ikke er så ulike. Går nok helt greit å blande litt bare det er fra trygge merker, dvs uten lanolin og ingredienser som tetter porer. jeg fikk tilsendt to prøver på Redness relief fra dermalogica og da jeg hadde påført den i et tynt lag så jeg syk ut, hadde grønnskjær over mesteparten av ansiktet og mått vaske det bort igjen...
Gjest Helt anonym Skrevet 10. desember 2011 #9 Skrevet 10. desember 2011 Helt enig. Prøvde redness relief i går faktisk og er ikke imponert. Men hva med sheer tint moisture? Eller priori med spf?
acna Skrevet 11. desember 2011 #10 Skrevet 11. desember 2011 Jeg brukte active moist i sommerhalvårer før, og skin smoothing cream i vinterhalvåret. Min hud ble oljete og samtidig tørr av sistnevnte krem. Jeg har skiftet til decleor hydral floral emulsjon, den gir mye fukt uten at huden glinser iløpet av dagen.
Gjest Helt anonym Skrevet 11. desember 2011 #11 Skrevet 11. desember 2011 Decleor har jeg hørt mye bra om, men har hørt at den er så konsentrert at den kan gi nupper Tror nok jeg ender opp med matis og dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå