Gundel Gaukeley Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 (endret) . Endret 11. februar 2013 av Gundel Gaukeley
chimp Skrevet 16. desember 2003 #2 Skrevet 16. desember 2003 SKABBETE....!!! :o :o :o Høres meeeget suspekt ut!!! Forøvrig er jeg enig!
Gjest lmari Skrevet 17. desember 2003 #3 Skrevet 17. desember 2003 Har en lyseblå kosebukse i sånn frottèstoff som var så moderne tidligere i år. Den er ikke spesielt fin, men fy **** så god den er å ha på!!!
Gjest Lea Skrevet 17. desember 2003 #4 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en 10 år gammel t-skjorte som jeg elsker å ha på meg. Sømmen nederst har gått opp og trykket er helt falmet. Det er sånne små hull her og der, etter at den har blitt vasket mange mange ganger. Og det er et hull under den ene armen. Men til å ha blitt brukt så mye, så har denne t-skjorta holdt seg godt synes jeg. Og jeg kaster den ikke før den er ubrukelig.
Madelia Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en svart bukse i tynt glatt stoff, er en slags treningsbukse. Den er vid i bena og m tynt strikk i livet. KJEMPEGOD!! elsker den buksen. Brukt den så mye at sømmen bak revnet. Må sy den for jeg klarer ikke kvitte meg med den. Skulle gjerne kjøpt en ny, men finner ikke maken.
Gjest care Skrevet 17. desember 2003 #6 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en eldgammel grå genser jeg kjøpte på H&M for ca. 10 år. Den ser ikke slitt, men er da ikke helt "up to date"- men jeg elsker den og JA, jeg viser meg offentlig i den, fordi jeg ikke bryr meg - av og til
Amarone Skrevet 17. desember 2003 #7 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en brun cheniljebukse (har aldri skrevet det før - rettled meg gjerne på stavingen av ordet!), og den er utgått, med litt løs strikk i livet. Bruker den bare når det er synd på meg (syk eller deppa). Vil egentlig ikke bruke den så samboeren min ser det, fordi jeg vil ikke vi skal komme i "grilldress-vanen"! Amarone
starie Skrevet 17. desember 2003 #8 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en gul nattkjole med pingviner på. Den brukes bare når det er forferdelig synd i meg eller når jeg er sur(jeg sover vanligvis naken).
Gjest gjesta Skrevet 17. desember 2003 #9 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har en morgenkåpe som er alt for stor! Den er i et slags blankt polyesterstoff, men på innsiden er den foret med et deilig, mykt, varmt for. Beltet har jeg mistet for lenge siden, så jeg surrer rundt ett tau som hørte til en gammel joggebukse. Ikke et syn for guder, men du verden så god å ha på. Vanligvis har jeg bustete god-morgen-sveis når jeg har morgenkåpen på, så det matcher vel på et vis...
philippa starck Skrevet 18. desember 2003 #10 Skrevet 18. desember 2003 Har en grå Bula-bukse som jeg tar på om kvelden... Ikke spesielt stilig, men gjett om den er god å ha på!!!
Gjest Starya Skrevet 18. desember 2003 #11 Skrevet 18. desember 2003 Har en gammel, slitt, litt for stor badekåpe uten belte. Kjøpte meg en ny i sommer. Gjett hvilken jeg bruker? Jeg har også et "spesielt forhold" til to dynetrekk som jeg bruker som laken. Det ene er brunt med lysebrune blomster. det andre er hvitt med blå blomster. Begge er eldre enn meg, og så tynnslitte og utvaskete at de er en nytelse å ligge på...
vrimmel Skrevet 19. desember 2003 #12 Skrevet 19. desember 2003 Jeg har et par t-skjorter som er så utvasket og tynnslitte at det snart ikke er mer igjen av dem, men jeg får meg ikke til å kaste dem - de er bare såååå gode..
Miriam Skrevet 19. desember 2003 #13 Skrevet 19. desember 2003 Jeg arvet en alt for stor langermet herre undrtrøye for mange år siden. Nå MÅTTE jeg kaste den Det var ikke bare det at den var stygg, men den falt fra hverandre. Spesiellt under armene hvor det var "helsetrøye hull" Jeg savner den...... Miriam.
Gjest Pjusk Skrevet 19. desember 2003 #14 Skrevet 19. desember 2003 ...Den har masse løse tråder som henger og slenger, fargen er mørk lavendelblå og den er av frotè. :oops: En sånn en hadde jeg også, inntill jeg fikk ny av barna mine til bursdagen min i desember i år. Men min var hakket verre: Den var utvasket, 14 - 15 år gammel, rosa, masssse løse tråder som bla. er dratt ut av hårbørsten og med store hull som albuene mine stakk ut gjennom.......... :oops: Åpnet helst ikke døren i den, nei!
Salt Skrevet 20. desember 2003 #15 Skrevet 20. desember 2003 Jeg har en vanvittig herlig college- genser som er to- tre nummer for stor (kanskje det er derfor den er så herlig?) Bruker den hele tiden...innenfor husets fire vegger vel å merke. Synd...for den er egentlig ganske fin :blunke:
Gundel Gaukeley Skrevet 21. desember 2003 Forfatter #16 Skrevet 21. desember 2003 Nå så jeg for meg et skikkelig badtaste party her.... Lekkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå