Gå til innhold

Er denne trygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har funnet drømmekjolen i brudesalongen, men som sikkert mange andre syns jeg prisen er litt stiv. Den koster 17 000 i salongen, men så tenkte jeg å søke på ebay for å se om de hadde samme kjole der. Og det hadde de jo! Jeg har aldri handlet på Ebay før, og er litt skeptisk. Redd for å bli lurt rett og slett.

Denne kjolen skal være original og koster 899$, ca 5000 norske kroner. Det skal jo være en original da de også har tatt bilde av designerlappen inni kjolen.

MEN så er jeg litt spektisk, bør jeg være det??

Her er annonsen:

http://www.ebay.com/itm/BN-MAGGIE-SOTTERO-WEDDING-GOWN-BRIDE-GOWNS-SUZANNE-VIDAL-SZ-12-MSRP-1099-/110786733960?pt=Wedding_Dresses&hash=item19cb676788

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har 100% på feedbacken og virka seriøse. Jeg ville stolt på de :) Og når de har bilde av merkelappen er den nok original.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Støtter den, ser trygt ut :)

Kjøpte forresten kjolen min via eBay, men det var en privatperson da. Betalte 350$ for en original Maggie Sottero-kjole, helt ubrukt med merkelappen fortsatt på :)

Endret av Metemor
Skrevet

Så bra å høre! Hvor mye vil frakt og moms som regel komme på en sånn kjole til denne prisen?

Åhh, det er så spennende å kjøpe brudekjole!! :danser:

Skrevet

Så bra å høre! Hvor mye vil frakt og moms som regel komme på en sånn kjole til denne prisen?

Åhh, det er så spennende å kjøpe brudekjole!! :danser:

Frakt må du spørre selger om. Gebyrer i Norge tror jeg kommer på 10,7%(toll) av pris(inkludert frakt) pluss 25% moms av pris + frakt. Prøvde med skjørt på priskalkulatoren på toll.no(ingen kategori for brudekjole/kjole men tror det er samme toll på alt av klær). Hvis frakten er på 50 dollar kommer det da på ca 7700 kr totalt.

Skrevet

Frakt må du spørre selger om. Gebyrer i Norge tror jeg kommer på 10,7%(toll) av pris(inkludert frakt) pluss 25% moms av pris + frakt. Prøvde med skjørt på priskalkulatoren på toll.no(ingen kategori for brudekjole/kjole men tror det er samme toll på alt av klær). Hvis frakten er på 50 dollar kommer det da på ca 7700 kr totalt.

Forresten, kjolen er kjempefin :)

Tusen takk!! 7700 kroner er litt mer levlig enn 17 000 ;) Men da kontakter jeg selgeren og hører om frakt, også må jeg manne meg opp til å bestille den :gjeiper:

Skrevet

Har opplevd noen ganger at de ikke helt klarer å finne ut av hva slags satser de skal sette på ting, så noen ganger har jeg fått ting uten å måtte fortolle, men jeg ville ikke regna med det;)

Veldig pen kjole ja, og tror selger har sitt på det tørre siden alle kundene har vert nogelunde fornøyd med handelen.

Gjest Offensive Pie
Skrevet

Selgeren ser trygg ut, han. Det er et par stykker som har klaget på at shipping tok lang tid, så vær sikker på at du er ute tidlig nok.

Skrevet

takk for fine betryggende svar :) Men nå var jeg superheldig og fant kjolen min her i Norge, bare 10 min unna bostedet mitt :D 7000 betalte jeg, inkludert tiara og underskjørt ;)

Skrevet

Kjempefin kjole :rodmer: Husk tollen da, når jeg bestilte min til en mye billigere pris ble det 2400 kroner i toll og moms... Skulle jo være trygt å kjøpe den, synes det virket som en seriøs annonse og selger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...