AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Hehehe, ja jeg leste om denne saken i går. Håper de omtaler tabben når de sender det ferdiggjorte innslaget på TV
Gjest SemperFi Skrevet 9. desember 2011 #4 Skrevet 9. desember 2011 Ja, den var sur. Bra at ingen kom til skade.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2011 #5 Skrevet 9. desember 2011 WOW! Skjekk det på youtube, hvordan kanonkulen gikk i gjennom huset, spratt på veien og videre igjennom en minivan!
Lutetium 71 Skrevet 9. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2011 Det var igrunnen en veldig liten kule, jeg tenker automatisk på gresskarstørrelse++ når jeg hører ordet "kanonkule" (sett litt for mye film, ja). Det hadde faen griseflaks ja. Både de som var i åpenbar livsfare, og de som soset rundt på skytebanen. Undres på om programmet hadde blitt lagt ned, om noen hadde kommet til skade?
HopelessFear Skrevet 9. desember 2011 #7 Skrevet 9. desember 2011 Utrolig at det går an. Glad for at ingen ble skadet i uhellet. Sånn sett så var det hell i uhell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå