AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 hvordan er det egentlig å ha sex? skal snart ha det for første gang, bør jeg grue meg eller glede meg? er det vondt første gangen? hva kommer gutten/mannen til å si vis det gjør veldig vondt for meg å jeg begynner å gråte?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Ikke tenk at du må enten grue deg eller glede deg. Ta det som det kommer. Du føler det du føler der og da. Det kan hende det gjør vondt, men det er ikke sikkert. Jeg kan ikke svare deg på hva din gutt kommer til å si dersom det gjør så vondt for deg at du begynner å gråte (for min del høres det ut som at du bør vente litt med å ha sex til du kjenner deg tryggere på deg selv/forholdet. Om du skulle få så vondt, så sier du det til han, og er han mann nok så stopper han. Et tips til første gang: Ikke planlegg det. Ta det når dere føler for det!
Gjest Nuppa_ Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Du burde iallefall gi deg et stykke før du begynner å gråte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå