Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen bilder av pupper her? Kvinnelige helst, men nød, naken, kulde og alt det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tolker TS som at hun ikke er misfornøyd med BH-størrelsen i seg, men at hun er misfornøyd med størrelsen på puppene, uavhengig om man kaller det b eller d? (skjønt enig med deg at "alle" bruker b mens de egentlig burde hatt andre størrelser som ville vært både bedre og mer flatterende :) )

TS: Mange menn syns det er sexy med små, faste sprettpupper. Og du skal vite at sjangsen for at puppene beholder fasong med alder øker når de ikke er sånn veldig store. :)

Sant nok det, men på den annen side så får man muligens litt bedre selvtillit av å vite at man har riktig bh, god holdning og smashing boobs?

Og nei, store pupper kan holde seg veldig godt de og. :wink:

Skrevet

Hvorfor skal diskusjoner som omhandler pupper alltid ende med at noen rakker ned på store pupper og sier at du vil se stygge ut med alderen? (Ja, siktet til denne kommentaren: Kosemose skrev 09 desember 2011 - 16:05)

Føler du deg truffet eller? ;)

Skrevet

Føler du deg truffet eller? ;)

Synes bare det er merkelig da stor pupper kan holde seg like bra som små pupper. Har du små pupper og ble irritert over at noen brydde seg om de som har store nå eller?

Gjest Skitten pique
Skrevet

LEVENDE pupper, jommen sa jeg smør altså. :sjokkert:

Skrevet

LEVENDE pupper, jommen sa jeg smør altså. :sjokkert:

Tror det er krem hun smører seg inn med, men ok! :lur:

Skrevet

Regner med at du ikke er ferdig utviklet enda. Puppene stopper som regel ikke å vokse før du er rundt 20år. B-cup er ikke lite, men akkurat passe.

ikke?? å yes! trodde det var rundt 17-18. Jeg er 17 så da har eg fortsatt noen år igjen! hurra

Skrevet

Bare slapp av og vent litt du, jeg gikk plutselig(iløpet av en måned) fra b-cup til d-cup når jeg var 18/19 :P

Og om de ikke blir større så bør du heller ikke bekymre deg. B-cup er ikke lite, og det er mye mer behagelig å drasse rundt på en D-cup. Tro du meg :)

Skrevet

Bare slapp av og vent litt du, jeg gikk plutselig(iløpet av en måned) fra b-cup til d-cup når jeg var 18/19 :P

Og om de ikke blir større så bør du heller ikke bekymre deg. B-cup er ikke lite, og det er mye mer behagelig å drasse rundt på en D-cup. Tro du meg :)

Jeg drasser rundt på en dobbel J, og det gjør meg ikke en tøddel! Hvorfor skal man ALLTID rakke ned på store pupper i disse trådene? Seriøst!

Skrevet

Jeg drasser rundt på en dobbel J, og det gjør meg ikke en tøddel! Hvorfor skal man ALLTID rakke ned på store pupper i disse trådene? Seriøst!

Hoioi, det var ikke meningen å rakke ned på noen som helst slags pupper :) Var bare et (dårlig tydeligvis) forsøk på å få henne til å sette pris på puppene sine sånn som de er. Jeg har jo store pupper selv og er fornøyd med det, men samtidig så kan jeg ikke se bort ifra det er slitsomt i visse situasjoner. Jeg er for eksempel veldig glad i å jogge, men må alltid stoppe opp innimellom fordi det gjør vondt når puppene hopper.

Jeg er også veldig liten ellers, så det er vanskelig å finne topper i riktig størrelse.

På den annen side så er de fint formet, de ser fantastisk ut i kjoler og får midjen min til å se mye tynnere ut enn den er :P Også elsker kjæresten min de.

Pupper er nå pupper uansett.

Skrevet

Ikke silikon?

SALTVANN!

-Domino

Skrevet

Gir deg en klem jeg, jeg liker J! :klemmer:

Gjest Jim Jones
Skrevet

hei! jeg lurte på om noen hadde noen gode tips til meg, jeg er ikke førnøyd med puppene mine. de er alt for små syns jeg (80b). vet noen om noe jeg kan gjøre for at de skal vokse? hørte om å masere de vær dag, funker det? plizz jeg trenger hjelp! HAR IKKE TENKT TIL Å TA SILIKON

:)

Kan du ikke legge ut et bilde av dem?

Uansett, det best du kan gjøre er å ta på dem og like dem. For å så finne menn som også tar på dem og liker dem. Det siste skal ikke være spesielt vanskelig.

Skrevet

Om man sliter når en jogger er det bare å finne seg en bedre sports-bh. Jeg bruker selv rundt 65 F/G / 70 E/F og har aldri problemer med å feks jogge. Personlig liker jeg store pupper best, men pupper er pupper. Jenter med små pupper kan være vel så sexy som ei med store, det kommer an på resten av jenta. Men, de med små må jo alltid rakke ned på de med større, ser ikke vitsen, får ikke puppene ders noe større av den grunn. :fnise:

Skrevet

Mine vokser ennå, eller forandrer seg *ler* jeg er 21 :)

Var flat som en padde når jeg var 17, SVOSJ! også veltet de frem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...