xavi Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei! Det går utrolig mye penger til markeringspenner og tusjer hos meg, og jeg lurte på om noen av dere vet om et sted hvor man får kjøpt dette billig? Helst i en pakke med mange forskjellige farger (og ikke bare de basic gul/grønn/rosa/oransje). De må ikke gå igjennom de tynne sidene i lovsamlingen min! Endret 8. desember 2011 av xavi
Tropic Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Hei! Det går utrolig mye penger til markeringspenner og tusjer hos meg, og jeg lurte på om noen av dere vet om et sted hvor man får kjøpt dette billig? Helst i en pakke med mange forskjellige farger (og ikke bare de basic gul/grønn/rosa/oransje). De må ikke gå igjennom de tynne sidene i lovsamlingen min! Tenkte å foreslå ebay, men da vet man jo ikke om de går igjennom sidene eller ikke. Min erfaring er at de aller fleste farger, utenom gul går igjennom sidene.
absinthia Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Har kjøpt billige markeringstusjer hos Europris og Rema for lenge siden, men vet ikke hvorvidt de går gjennom de tynne sidene i lovsamlingen din eller ikke. Jobber du med å understreke viktige lover, siden du bruker så mange av dem...?
Moscato Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har en pakke fra Europris med gul, oransje, blå, lilla, grønn og rosa. De er riktignok billige, men tipper de går gjennom så tynne sider. Men ved skolestart i år fikk jeg vareprøve på en gel-variant som er en slags stift man smører på (litt som de fargekrittpennene vi hadde som små, der man skrudde ut mer etter hver som man brukte). Ser ganske likt ut, overflaten blir litt rar (men ikke klissete), og går ikke gjennom sidene. Hvor drøye de er i bruk vet jeg egentlig ikke, men de funker i alle fall veldig greit.
xavi Skrevet 8. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2011 Har det siste året brukt Staedler sine tynne markeringstusjer, men de kommer bare i de basic-fargene som jeg snakket om. Ellers var de greie i bruk, for de gikk ikke gjennom sidene. Men de blir fort oppbrukt da :\ Skal sjekke på rimi og europris om de er av samme opplegget som staedler sine. Hadde vært supert! Kjøpte to tusjer på tanum for en stund tilbake, fordi jeg trengte fargene blå og lilla, men de var veldig "våte" og gikk rett igjennom sidene. Tusjene var gjennomsiktige, så man kunne se at innholdet var flytende - det ble bare kluss når jeg skulle bruke dem. Er det jeg prøver å unngå nå, hehe. Bruker markeringstusjene i pensumbøkene også, og der er jo sidene såpass tykke at alt fungerer. Men vil kjøpe markeringstusjer som både kan brukes i de bøkene og i lovsamlingen, isteden for å kjøpe to ulike sett
Ametrin Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg har begynt å bruke Staedtler textsurfer gel i lovsamlingen. Funker veldig greit. Eneste er at de kun finnes i gul, rosa og oransje...
Moscato Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 De som Ametrin linker til er de jeg nevnte:) Regner med at de kommer i flere farger etter hvert, men uansett er vel de tre basicfargene bedre enn ingenting så lenge de ikke går gjennom sidene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå