AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Hei Jeg lurte på om det går fint å spise nutrilett bar til middag hvis man spiser en "middelsstor" porsjon havregryn til frokost, egg og knekkebrød/kyllingpålegg til lunsj/etter trening (2 knekkis, 1 egg), og ryvita som mellommåltider? + (Kaffe og frukt) Forbrenner ca 8-900 kcal på trening, evt to barer om det er for lite? Er 210 ca i en bar tror jeg. Er ute i å miste fett, så må ligge i underskudd Takk for svar
Oliven Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Skjønner ikke hvorfor du vil plage deg med det. Mye bedre å ta en porsjon fisk, og woke litt grønnsaker feks. Magen får litt mer å jobbe med også. Og har du for stort kaloriunderskudd, vil vektnedgang stoppe opp ofte. Siden du trener så mye bør du spise ordentlig middag. Og 2 barer er over 400 kcal og da er det masse du kan ha til middag som er mer naturlig for kroppen og det er lettere å innarbeide nye vaner til senere. 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Forbrenner ca 8-900 kcal på trening. Hva og hvor lenge trener du? Hørtes vanvittig mye ut på en trening Jeg trener vanligvis 2 timer selv og forbrenner ikke i nærheten av så mye. Må jogge intensitivt 2 timer i strekk om jeg skal nærme meg det. Ikke frekt ment, men jeg blir nysgjerrig
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Hva og hvor lenge trener du? Hørtes vanvittig mye ut på en trening Jeg trener vanligvis 2 timer selv og forbrenner ikke i nærheten av så mye. Må jogge intensitivt 2 timer i strekk om jeg skal nærme meg det. Ikke frekt ment, men jeg blir nysgjerrig Jeg varmer opp 10 min med jogging, også 1 t spinning. Evt mindre spinning og styrke istedenfor Trener 6 dager i uka. Har vel også noe å si hvor fort du jogger. Takk for svar, Oliven. Fordi det er ikke alle dager jeg har tid/lyst til å lage middag. Derfor lurer jeg på om det går an å spise nutrilett bar uten å komme i underskudd eller legge på seg. Vet mange kommer til å komme med forslag til "rask middag", men det er prinsippet om nutrilett til middag er bra eller dårlig jeg lurer på
Siiw Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Før når jeg var tyngre, så tok jeg ofte 800 kalorier på elipse!! brukte ca en time:P Og nå 600 og litt mer. så dn er ganske effektiv:) er det ikke bedre og spise vanlig mat til middag? for eks kylling? og salat + ris? eller fisk ? Det metter mer og lenger enn nutrilettbar! men om du velger nutriett bar så spis 2 stk! viktig og ikke gå sulten! Det er 210 kal i en bar:)
Siiw Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Går vel en gang i blandt med nutrilett bar til middag:) tar jo ikke skade av det da. og visst det metter såppas til neste måltid så er det jo ålreit:)
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Takk for svar Jeg blir faktisk mer mett av nutrilett-bar enn de dagene jeg har grønnsaker+laks f.eks. Har bare lest en del steder at man legger på seg av dem, derfor jeg ble litt nysjerrig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå