-ida- Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Dere som har bestilt kjole derfra hvor lang tid tok det før dere har fått en dato for levering av kjolen?
Holly Hobbie Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Vet ikke dessverrre, er også littr nysgjerrig på det!
camie Skrevet 18. desember 2003 #3 Skrevet 18. desember 2003 Fra kjolen ble bestilt tok det nøyaktig 3 måneder og 3 dager. Men hvor lang tid det tar, kommer ann på om kjolen er inne på lager hos bridesave eller om kjolen må syes. Min måtte som dere sikkert har skjønt, syes til meg.
RoadQueen Skrevet 18. desember 2003 #4 Skrevet 18. desember 2003 Jeg fikk en omtrentlig dato da kjolen ble bestilt, den måtte syes og det tok tre måneder. Da det nærmet seg tiden ringte jeg og spurte etter nærmere dato, og fikk bekreftet at kjolen var under levering de nærmeste dagene. Hentet den på posten 14 dager senere.
-ida- Skrevet 18. desember 2003 Forfatter #5 Skrevet 18. desember 2003 Fikk svar i går kveld. Leveringsdato som jeg er garantert og få den før er 8 mai, så jeg er glad jeg er tidlig ute!!! De skrev at det var mye mulig den kom før denne datoen, men det var den de hadde per i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå