Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du var ferdig utdannet til du fikk jobb, og hva er karaktersnittet ditt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk jobb med en gang, snittet er B.

Skrevet

Snittet ligger på en sterk C, fikk tilbud om flere vikariat og fast jobb første året etter opprykk. Fikk også tilbud om jobb som pedagogisk leder i en barnehage(uten å søke, ble kontaktet av styret) etter endt 4-årig lærerutdanning. Jeg takket nei fordi jeg ville studere videre.

Var også populær som tilkallingsvikar det året jeg tok opprykket og ble kontaktet av flere skoler og barnehager.

Er i årsvikariat i barneskole nå, men er ikke bekymret for neste år. Har fordelen av å ha vært innom mange skoler som vikar og kjenner dermed mye folk innenfor systemet. Her på bygda er mangelen på utdannede lærere stor og det skal ikke mye utdanning til før man er ettertraktet. :fnise:

Skrevet

Ser de på karakterene når dere søker jobb?

Skrevet

Jeg hadde C i snitt, fikk jobb med en gang :)

Skrevet

Jeg fikk fast jobb med en gang. Husker ikke snittet mitt, men er så gammel at jeg fikk tallkarakter. Hadde ikke et kjempebra snitt, vil tippe rundt C. Fikk tilbud om jobb på tre forskjellige Osloskoler.

Skrevet

Om de ser på karakterene avhenger av om de har flere å velge mellom.

Skrevet

Jeg er ikke ferdig utdannet, men fikk glatt tilbud om årsvikariat i ungdomsskolen. Hadde da ikke ped, og kun 2/3 ferdig med bachelorgraden. Har masse C, noen B og en A. Når jeg er ferdig tror jeg det teller mye å ha et årsvikariat med kontaktlæreransvar i ryggen, og regner med å få jobb raskt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...