Gå til innhold

6 dager igjen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei alle sammen!

Nå er det bare 6 dager til den store dagen. Det er helt sprøtt! Har ikke bryllupsnerver i det hele tatt ennå, men de kan vel ennå komme! Vi gleder oss noe veldig. Øver litt på valsen innimellom, det er et kap. for seg selv. Moro er det uansett. Er det andre som skal for tur til neste lørdag? J.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil bare ønske deg lykke, lykke til jeg!!!!

Håper du og din kjære får en strååålende dag!!!

Kos deg masse.

Skrevet

Oi icon_smile.gif Ønsker deg masse lykke til....

Gleder meg utrolig til vårt....PÅ lørdag er det akkurat 3 mnd igjen icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gifte meg til lørdagen. Det er helt uvirkelig å tenke på. Etter å ha planlagt dagen i 1,5 år er den nå bare fem dager unna. Det skal bli godt å tenke på noe annet enn bryllupet. Hver gang noen sier noe til meg så linker jeg det opp mot den store dagen. Lykke til på lørdag. Vi får krysse fingrene for pent vær

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal gifte meg til lørdagen. Det er helt uvirkelig å tenke på. Etter å ha planlagt dagen i 1,5 år er den nå bare fem dager unna. Det skal bli godt å tenke på noe annet enn bryllupet. Hver gang noen sier noe til meg så linker jeg det opp mot den store dagen. Lykke til på lørdag. Vi får krysse fingrene for pent vær

Gjest *Perser*
Skrevet

LYKKE TIL icon_smile.gif

vi gifter oss dagen før deg! men skulle ønske det var imorgen icon_smile.gif

hmm kanskje ikke vi har enda masse å gjøre! hehe icon_smile.gif

Gjest Anonymous
Skrevet

Lykke til alle sammen!

J.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...