Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #1 Skrevet 19. mai 2002 Hei alle sammen! Nå er det bare 6 dager til den store dagen. Det er helt sprøtt! Har ikke bryllupsnerver i det hele tatt ennå, men de kan vel ennå komme! Vi gleder oss noe veldig. Øver litt på valsen innimellom, det er et kap. for seg selv. Moro er det uansett. Er det andre som skal for tur til neste lørdag? J.
'Lilly' Skrevet 20. mai 2002 #2 Skrevet 20. mai 2002 Vil bare ønske deg lykke, lykke til jeg!!!! Håper du og din kjære får en strååålende dag!!! Kos deg masse.
Elma Skrevet 20. mai 2002 #3 Skrevet 20. mai 2002 Oi Ønsker deg masse lykke til.... Gleder meg utrolig til vårt....PÅ lørdag er det akkurat 3 mnd igjen
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #4 Skrevet 20. mai 2002 Jeg skal gifte meg til lørdagen. Det er helt uvirkelig å tenke på. Etter å ha planlagt dagen i 1,5 år er den nå bare fem dager unna. Det skal bli godt å tenke på noe annet enn bryllupet. Hver gang noen sier noe til meg så linker jeg det opp mot den store dagen. Lykke til på lørdag. Vi får krysse fingrene for pent vær
Gjest Anonymous Skrevet 20. mai 2002 #5 Skrevet 20. mai 2002 Jeg skal gifte meg til lørdagen. Det er helt uvirkelig å tenke på. Etter å ha planlagt dagen i 1,5 år er den nå bare fem dager unna. Det skal bli godt å tenke på noe annet enn bryllupet. Hver gang noen sier noe til meg så linker jeg det opp mot den store dagen. Lykke til på lørdag. Vi får krysse fingrene for pent vær
Gjest *Perser* Skrevet 20. mai 2002 #6 Skrevet 20. mai 2002 LYKKE TIL vi gifter oss dagen før deg! men skulle ønske det var imorgen hmm kanskje ikke vi har enda masse å gjøre! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå