Gjest Dent Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 Heisann! For ca en måned siden begynte jeg på p-piller (Yasmin). Jeg er 20 år og det er første gang jeg har brukt piller. Men hvor blir menstruasjonen av? Skulle hatt mensen nå, men det eneste som kommer ut er en slimete brunaktig væske. Er dette vanlig? Det er ikke snakk om mye væske, men nok til at jeg må bruke truseinnlegg. Varer disse periode like lenge som vanlig menstruasjon? Og får man ikke vanlig menstruasjon ved bruk av p-piller?
Sarah_Michelle Skrevet 16. desember 2003 #3 Skrevet 16. desember 2003 Man mister vel vanligvis ikke mensen, men det tar som regel 3 måneder før kroppen venner seg helt til p-pillebruken, derfor kan blødningene bli litt rare. Hos meg kom de da de skulle de tre første månedene, men jeg blødde mye, mye mer enn vanlig. Da denne perioden var over, begynte jeg heldigvis å få små blødninger, noe jeg er veldig fornøyd med! :D
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #4 Skrevet 16. desember 2003 Jeg mistet ikke mensen, men den ble veldig redusert.
Chantique Skrevet 17. desember 2003 #5 Skrevet 17. desember 2003 Jeg har heller ikke mista mensen, men blødningene blir ganske redusert.
Gjest Dent Skrevet 18. desember 2003 #6 Skrevet 18. desember 2003 Blir unektelig ganske nervøs av dette her da... Er det normalt å ikke få menstruasjon? Og er det menstruasjon jeg har fått? Det er ikke blod... :klø:
Livets datter Skrevet 18. desember 2003 #7 Skrevet 18. desember 2003 Høres helt vanlig ut. Kroppen må venne seg til pillen og den nye "rutinen".
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå