Gjest Tex Skrevet 16. desember 2003 #1 Del Skrevet 16. desember 2003 http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/mote/ar...ticle165544.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 16. desember 2003 #2 Del Skrevet 16. desember 2003 Ååååå.. morsom julegave også, men tviler på at den leveres før jul så.. :klø: kanskje jeg skal prøve allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #3 Del Skrevet 16. desember 2003 God ide!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 16. desember 2003 #4 Del Skrevet 16. desember 2003 Så artig da er det bestilt en til typen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 Supert Tex, denne skal jeg kjøpe som en litt morsom morgen gave. Hva med et pekerfinger bilde av meg foran og bak står det ' "Denne Willyèn er gift" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 17. desember 2003 #6 Del Skrevet 17. desember 2003 Hehe super idè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 17. desember 2003 #7 Del Skrevet 17. desember 2003 Supert Tex, denne skal jeg kjøpe som en litt morsom morgen gave. Hva med et pekerfinger bilde av meg foran og bak står det ' "Denne Willyèn er gift" Stiiiilig!! Tror jeg ville hatt det på engelsk, da, jeg syns liksom det gir litt mer klang til det hele... Men stiiilig, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå