moon Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Hei! Jeg er 26 år. Har aldri visst hva jeg vil bli bortsett fra mine dagdraumar.. Og etter noen tester og mye tenking så har jeg kommet frem til at jeg vil utdanne meg. Jeg har noe kjenskap til fengsel, da min bror har sittet i noen av dem. Jeg har besøkt ham jevnlig og har aldri syntes at fengselet er noe skremmende sted. Jeg jobber for tiden i grep kompetanseutvikling. Der jeg møter daglig alle slags mennesker. Jeg føler jeg har en mennesketålmodiget som passer i kriminalomsorgen. Den vonde barndommen min har også barket meg, slik at jeg kunne aldri tenkt meg og gå inn med ett Jesus-syndrom.."Alle skal få en ny sjans..Unntatt den og den og den lixom" (som jeg har lest mange skriver) Og heller ikke noe bøddel-rolle.. Det er en jobb som noen må gjøre og det krever modenhet og forståelse. Kløkt, disiplin. Vennlighet og det å vite sin plass i jobben. Har noen erfaring med skolen(som da ligger i Oslo) og pendlingen og slike ting de ville delt med meg? Jeg ville satt stor pris på det. Endret 8. desember 2011 av moon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå