AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #1 Skrevet 8. desember 2011 Jeg føler meg ikke høy i hatten nå. Universitetstudent på tredjeåret, og nærmer meg snart 30. Har vært lite i forelesningene, fordi jeg bor et lite stykke unna skolen. Derfor har jeg lest mye for meg selv hjemme og på den lokale høyskolen her. Igår begynte jeg å lese powerpoint-presentasjonene foreleserne hadde lagt ut, og der legger jeg merke til en boktittel jeg aldri har sett før. Sender en mail til en av foreleserne, og de refererer til pensumlisten på skolens hjemmeside, og når jeg sjekker den idag legger jeg merke til to nye bøker jeg ALDRI har sett før. Er nok helt sikkert min egen feil, og ingen andres. Men rart at jeg ikke la merke til disse to bøkene på pensumlisten før jeg sendte mail til skolen.. Jaja, jeg tenker mitt. Men mest sannsynlig er de ikke så uprofesjonell. Den ene boken får jeg tak i hos bokhandleren på høyskolen her, mens den andre boken har jeg ikke sjans til å kjøpe/låne og i det heletatt pugge til imorgen! Den er dessuten på engelsk, og dette plages jeg med å forstå. Riktignok en nokså sentral bok, dog.. Hva i all verden skal jeg gjøre? Har mest lyst til å legge meg ned å grine, men hva hjelper det?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Sats på det du har lest til nå, og gå på eksamen. I går hadde jeg eksamen hvor jeg ikke hadde hatt tid til å lese 1 bok på pensumlisten, og det gikk bra. Det er ikke noe vits i å gråte over spilt melk, du har oversett boken javel - men du skal se det ordner seg likevel. :-) Kommer til å gå bedre enn du tror dette her :-)
Snop Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Ånei, huff! Les oppsummeringene for hvert kapittel i hvert fall... :/
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Skumles boka, les oppsumeringene nøye, spis noe godt til middag i dag og prøv å slapp av. Du kan vel ta eksamen opp om det ikke skulle gå slik du ønsker? Mest sannsynlig står du hvis du har lest alt det andre, og kanskje har du sett på tidligere eksamensoppgaver? Man kan lære ganske mye av å gjøre dem! Slapp av! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå