Gå til innhold

Hva skal jeg tro, og burde jeg satse videre, eller gi opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid siden møtte jeg en mann på en helgekonferanse. vi fant tonen, og hadde en kjempefin helg sammen der vi sov sammen(ikkeno hanky panky)begge nettene. I etterkant har vi sendt meldinger og hatt telefonkontakt gjevnlig. Etter en helg for et par uker siden ble det plutselig stille fra hans side, ingen svar på meldingen jeg sendte. jeg tok det som et tegn på at han ikke ville ha kontakt med meg lenger, siden det ofte er slik det er og jeg orket ikke å sitte å vente på noe som ikke ville komme. jeg sendte derfor en melding om at siden jeg ikke hadde fått svar på meldinger jeg hadde sendt,, så antok jeg at han ikke ville ha så mye kontakt med meg lenger. Jeg skrev også at jeg syns det var litt trist at han ikke hadde sagt ifra, men helt ærlig no hard feeling med smilefjes etter. deretter ønsket jeg han en fin førjulstid.

Da fikk jeg plutselig svar om at han hadde blitt litt sjokkert over meldingen jeg hadde sendt han. han hadde hatt andre ting å styre med i det siste, og at det hadde gått ut over kontakten oss imellom uten at han hadde ment noe med det.

Jeg sendte da melding til svar at jeg hadde skrevet beskjeden for å beskytte meg selv, etter det snakket vi i telefonen. han skulle på forretningsreise neste dag, og skulle ikke ha med telefon.men han ville gjerne ha kontakt meg meg på nett og han ville komme og besøke meg når han kom hjem igjen.

Så kommer problemet.. vi har snakket sammen en gang på nett på mitt initiativ, men nå har jeg sett han er der inne på face flere ganger, men tar ikke kontakt med meg. jeg forstår ingen ting! hva skal jeg tro? hvis han ville ut av det vi har på gang så gav jeg han den perfekte utgangen uten at han at han skulle virket som noen bad guy, og jeg kunne gått videre. er det jeg som er paranoid her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vente og se om han tar noe initiativ til å besøke deg når han kommer hjem igjen som han sa.

Gjør han ikke det så glemmer du denne fyren.

Men oppførselen hans høres ikke helt bra ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...