Gjest otrivin Skrevet 8. desember 2011 #2 Skrevet 8. desember 2011 Vår er 94 kvm og jeg hadde ikke orket å høre mine tenåringsbarn pule over gangen nei. Men det kommer jo an på
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #3 Skrevet 8. desember 2011 Det er ikke forferdelig lite nei, men litt lite. Kommer også litt an på den generelle fordelingen av kvm i rom.
CoffeeCup Skrevet 8. desember 2011 #4 Skrevet 8. desember 2011 Nei, det syns jeg ikke nødvendigvis. Med god romløsning og mulighet for litt privatliv kan det gå helt fint det 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #5 Skrevet 8. desember 2011 Jeg bor med 2 tenåringer på 70 kvm. Det er for lite ene og alene fordi jeg har et soverom for lite. Har dere tre soverom så er det helt ok.
Gjest Thessie! Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 (endret) Nei, jeg synes ikke det er for lite. Det ville nok gått fint selv om det kunne vært litt større Endret 8. desember 2011 av Thessie!
juliane Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Det spørs helt på romløsningen, tenker jeg. Hos oss (86) kvm hadde det ikke gått, siden vi bare har to soverom, og det som nå er gjesterom er ikke stort nok til å huse to tenåringer. Kunne kaaaaanskje bodd der med to små barn med små senger. Men bortsett fra det er leiligheten stor nok!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå