Gå til innhold

Eldre menn best i sengen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det har jo vært flere tråder hvor en god del brukere på KG hevder å foretrekke menn på 40+ seksuelt. Nå er det selvsagt forskjell på menn over 40, men det er jo uansett hyggelig at nesten halvparten av de spurte kvinnene i en svensk undersøkelse hevdet at "eldre" menn var de beste elskerne!

:takke:

http://www.cupido.no/node/179414

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke overrasket, det samme bildet forkynner flere av mine venninner. Viser vel bare hvor udugelig mange av de unge mennene, og kanskje et aspekt at tradisjonell maskulinitet og moderne maskulinitet på unge menn. De aller fleste vet jo at kvinner flest foretrekker en underdanig posisjon når det kommer til sex, og derfor er det naturlig at de erfarer at menn av tradisjonell maskulinitet er hakket vassere i sengehalmen ;-)

-Domino

Skrevet

Hvorfor skulle det være så sjokkerende at flere ekstra tiår med erfaring gjør at noen vet hva de holder på med?

For min egen del har jeg tenkt å vente til jeg er over 40 før jeg finner ut hvordan menn over 40 er i sengen.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være så sjokkerende at flere ekstra tiår med erfaring gjør at noen vet hva de holder på med?

For min egen del har jeg tenkt å vente til jeg er over 40 før jeg finner ut hvordan menn over 40 er i sengen.

På ingen måte sjokkerende, men for min del heller litt hyggelig.....

Skrevet

Det er jo kvinner over 40 som er blitt spurt. Er det ikke også ganske naturlig at de foretrekker menn i sin egen aldersklasse?

• Liker 2
Skrevet

Tror dette med erfaringer er ganske så relativt jeg. Lurer på om det er gjort noe forskning på menn i overgangskrisen og deres sexliv jeg, for det er jo 40-årene det viser til her ;-)

-Domino

Skrevet

Jeg vil si det motsatte, har hatt sex med to stykker godt oppi årene, hvor han ene var 40+ :sjenert: De var begge helt udugelige i senga, enda han ene er 'lokalkjendis' og bestandig har hatt draget på damene. Det er den verste sexen jeg noen gang har hatt!

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

:balltre:

Det er jo ikke snakk om et representativt utvalg. Selvfølgelig vil sexen være bedre for de som har vært gift i 35 år, enn for dem som har et ONS. Sex - på et generelt nivå - er bedre dess eldre man blir, da man får mer erfaring samt blir tryggere på seg selv og hva man vil ha.

Skrevet

Nøyaktig det samme gjelder jo med kvinner. Så hva som var interessant ved denne statistikken skjønner jeg virkelig ikke.

• Liker 1
Skrevet

Ikke overrasket, det samme bildet forkynner flere av mine venninner. Viser vel bare hvor udugelig mange av de unge mennene, og kanskje et aspekt at tradisjonell maskulinitet og moderne maskulinitet på unge menn. De aller fleste vet jo at kvinner flest foretrekker en underdanig posisjon når det kommer til sex, og derfor er det naturlig at de erfarer at menn av tradisjonell maskulinitet er hakket vassere i sengehalmen ;-)

-Domino

Skrevet

ææææhhhhh....det var vel noe bombastisk. Som kvinne over 40 foretrekker jeg variasjon, og fasitsvar på hva som er "best" tror jeg ikke finnes. Like individuelt som alt annet vil jeg tro. Personlig foretrekker jeg sex med en mann jeg elsker, uavhengig av alder

Gjest Purple Haze
Skrevet

At man blir en bedre elsker når man får mer erfaring, er da ikke det minste sjokkerende. Og jeg vil heller ha en mann som har erfaring fra langvarige forhold enn en som bare har flakset rundt med mange forskjellige. Erfaringsmessig er de som har langvarige forhold bak seg, tryggere, mer innstilt på å eksperimentere og prøve nye ting, og de skjønner at sex ikke bare er ut og inn.

Å si at yngre menn er udugelige blir jo veldig urettferdig og generaliserende. De mangler jo erfaringen som de mer voksne mennene har, men den kommer jo etter hvert ;)

Som kvinne i 40-årene foretrekker jeg helt klart menn i min egen aldersgruppe, men det er jo meg. Dette er jo individuelt, som det meste annet.

• Liker 1
Skrevet

Og hvorfor er det egentlig slik at flere og flere eldre kvinner blir cougars og søker unge menn for sex?

-Domino

Skrevet

Nja....... Jeg både uenig og enig, mange har nok erfaring til å være sikre på det de driver med, og det er selvsagt både tennende og funksjonelt. På den annen side, så har noen eldre menn har fått for seg at det finnes èn mal på hver kvinne som ikke kan slå feil. En viss form for arroganse fordi triksene funker på "alle andre".

Det kan godt hende det de gjør hadde vært helt riktig i en annen setting, men når en mann blir sånn "Dette bør du digge, for det digger alle andre, og du er unormal hvis du ikke er sånn" så blir jeg litt... Oppgitt. Sex har ikke en bruksanvisning, og det er lett gjennomskuelig og avtennende når arrogansen kicker inn og du blir offer for sjekklisten hans.

Da er det faktisk bedre med en litt yngre, mer prøvende mann.

Min konklusjon: Det aller beste er en mann med selvtillitten i boks, forståelsen for at alle er forskjellige og nysgjerrighet kombinert med ansvar for egen nytelse. Så er det i grunnen det samme om han er 20 eller 50, bare hygienen og hjernen er på plass. Det er sånn ungdommen liker.

Gjest MikeWaters 2.0
Skrevet

Som alle andre spørreundersøkelser så er dette selvsagt selve malen på livet!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Og hvorfor er det egentlig slik at flere og flere eldre kvinner blir cougars og søker unge menn for sex?

-Domino

Fordi det er en boost for selvtilliten å ha draget på de som er yngre? Fordi en alltid har hørt at mann 25 og kvinne 40 matcher hverandres seksuelle apetitt?

Gjest Hard Ride
Skrevet

-Domino

Jeg synes nå man kan finne mange unge med "tradisjonell" maskulinitet. Det kommer bare an på hva slags miljøer du leter i.

Leter du på universiteter blandt studenter finner du kanskje mange med "moderne maskulinitet", men leter du på steder som f. eks. blandt håndverkere eller andre tradisjonelle maskuline yrker, så vil du finne unge menn som er maskuline på den gamle, tradisjonelle måten.

Er så lei av folk som tror de vet hvordan unge mennesker er nå til dags. De er faktisk ikke så veldig annerledes enn det mennesker har vært i hundrevis av år, og det er ikke slik at alle plutselig har blitt tøfler.

Skrevet

Av erfaring, så var de to eldste mennene jeg har ligget med (ene var 43, den andre 44) IKKE bedre enn de fra 20-30. Kanskje jeg har vært uheldig da? :lur:

Skrevet

-Domino

Flere av kompisene mine har kjærester som er opp til 15 år eldre enn dem. I følge disse damene er svært mange menn på deres egen alder altfor tradisjonelle og opptatte av gammeldagse kjønnsrollemønster. Det gjelder selvsagt ikke alle, men som du selv sier så gjelder det nok flere eldre menn enn yngre. Og det finnes da massevis av damer som ikke er det minste interesserte i å være underdanige.

Når det kun gjelder sex - de fleste yngre menn trenger kortere pauser enn de fleste eldre vil jeg tro. Dessuten er de sikkert søtere og gir en solid selvtillitsboost. :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...