Gjest On Topic Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Når du i eit blad ser bilde av Kate Winslet og den første tanken som slår deg er at det er jo ein bruker på kvinneguiden. 5
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Du vet du har vært litt for mye innpå kvinneguiden når du holder deg oppdatert på hva som skjer i verden kunn ved å lese tråder under aktuelle saker. :gjeiper: 7
Gjest Setareh Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Når tia flyr, og du ikke fikk gjort det du burde gjøre av skolearbeid.. 7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 når det første du gjør når du står opp og siste du gjør før du legger deg er å sjekke om det har kommet noe nytt på kg. 4
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Når du har våte drømmer om ansiktsløse KG-brukere. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #6 Skrevet 7. desember 2011 Når tia flyr, og du ikke fikk gjort det du burde gjøre av skolearbeid.. Og for meg som er ferdig med skolegangen for mange år siden så er det husarbeidet som må lide. Mottoet mitt er dog: Bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete. Klarer å ikke la det gå utover mitt sosiale liv så langt. Men enkelte ting jeg har tenkt å se på TV får ikke full konsentrasjon siden jeg sitter med lap-toppen i fanget og stadig vekk blir distrahert av spennende diskusjoner her. Kommer også ofte mye senere i seng enn jeg hadde tenkt, av samme grunn. :frown: 1
Gjest PinkLeaf Skrevet 7. desember 2011 #7 Skrevet 7. desember 2011 Når du tar deg i skrive "jepp" mellom to kolon for å vise at du er enig - når du skriver på facebook.. 4
Gjest Purple Haze Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Når du tar deg i skrive "jepp" mellom to kolon for å vise at du er enig - når du skriver på facebook.. Det samme har jeg tenkt på! Har ofte savnet denne på FB jeg, da. Og du vet du har vært for mye på KG når du tror at utroskap er noe som forekommer i de fleste forhold, og du begynner å se på partneren din med mistenksomt blikk hver gang han får en sms. 7
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 Du vet du har vært litt for mye innpå kvinneguiden når setningen "vet du hva jeg leste på KG idag?" opptrer daglig. 9
Tullamore Dew Skrevet 8. desember 2011 #10 Skrevet 8. desember 2011 Når du vet hva Fotballfrue foretar seg til enhver tid, og det helt uten å lese bloggen hennes eller snakke med dama selv. 6
Pingting Skrevet 8. desember 2011 #11 Skrevet 8. desember 2011 Når du tar deg i skrive "jepp" mellom to kolon for å vise at du er enig - når du skriver på facebook.. Eller spontant prøver å mime et par av smileyene. Jepp, har nesten skjedd her i gården... 1
CalidumCor Skrevet 10. desember 2011 #12 Skrevet 10. desember 2011 Når man tenker i KG smileys..... 1
Gjest Bartenina Skrevet 10. desember 2011 #13 Skrevet 10. desember 2011 Når man tror man må gjøre det slutt med kjæresten fordi "ingen andre" ville funnet seg i det man har skrevet en post om..
addict Skrevet 10. desember 2011 #14 Skrevet 10. desember 2011 Når man omtaler familiemedlemmer som "særkullsbarn", "bonusbarn", "biomor" osv... 4
Gjest Vampen Skrevet 10. desember 2011 #15 Skrevet 10. desember 2011 Når man begynner å utvikle splittet personlighet på grunn av alle de forskjellige personkarakteristikken man får her inne.
ara Skrevet 10. desember 2011 #16 Skrevet 10. desember 2011 når man refererer til KG når man snakker med folk.. Som; " jeg leste på kg at...." eller; "det sto det på kg"! 1
Gjest SummerJudith Skrevet 11. desember 2011 #17 Skrevet 11. desember 2011 NÅR MAN TIL SLUTT BLIR SÅ GAL I HODET AT MAN KLIKKER HELT!!!
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2011 #19 Skrevet 11. desember 2011 Når du og venninna du lurer på noe, og det første dere sier (i kor) er: Vi kan jo spørre KG. 3
altflyter Skrevet 11. desember 2011 #20 Skrevet 11. desember 2011 Hver gang noen diskuterer en aktuell sak, bruker du argumentet: jammen folk på kg mener noe helt annet 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå