Gå til innhold

Du vet du har vært litt for mye innpå kvinneguiden når..

Anbefalte innlegg

Gjest On Topic
Skrevet

Når du i eit blad ser bilde av Kate Winslet og den første tanken som slår deg er at det er jo ein bruker på kvinneguiden. ;)

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du har vært litt for mye innpå kvinneguiden når du holder deg oppdatert på hva som skjer i verden kunn ved å lese tråder under aktuelle saker. :gjeiper:

• Liker 7
Gjest Setareh
Skrevet

Når tia flyr, og du ikke fikk gjort det du burde gjøre av skolearbeid.. :sjenert:

• Liker 7
Skrevet

når det første du gjør når du står opp og siste du gjør før du legger deg er å sjekke om det har kommet noe nytt på kg.

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Når du har våte drømmer om ansiktsløse KG-brukere.

• Liker 4
Skrevet

Når tia flyr, og du ikke fikk gjort det du burde gjøre av skolearbeid.. :sjenert:

Og for meg som er ferdig med skolegangen for mange år siden så er det husarbeidet som må lide.

Mottoet mitt er dog: Bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete. :fnise:

Klarer å ikke la det gå utover mitt sosiale liv så langt. Men enkelte ting jeg har tenkt å se på TV får ikke full konsentrasjon siden jeg sitter med lap-toppen i fanget og stadig vekk blir distrahert av spennende diskusjoner her.

Kommer også ofte mye senere i seng enn jeg hadde tenkt, av samme grunn. :frown:

• Liker 1
Gjest PinkLeaf
Skrevet

Når du tar deg i skrive "jepp" mellom to kolon for å vise at du er enig - når du skriver på facebook..

• Liker 4
Gjest Purple Haze
Skrevet

Når du tar deg i skrive "jepp" mellom to kolon for å vise at du er enig - når du skriver på facebook..

:ler:

Det samme har jeg tenkt på! Har ofte savnet denne :sjenert: på FB jeg, da.

Og du vet du har vært for mye på KG når du tror at utroskap er noe som forekommer i de fleste forhold, og du begynner å se på partneren din med mistenksomt blikk hver gang han får en sms.

• Liker 7
Skrevet

Du vet du har vært litt for mye innpå kvinneguiden når setningen "vet du hva jeg leste på KG idag?" opptrer daglig.

• Liker 9
Skrevet

Når du vet hva Fotballfrue foretar seg til enhver tid, og det helt uten å lese bloggen hennes eller snakke med dama selv.

• Liker 6
Skrevet

Eller spontant prøver å mime et par av smileyene. Jepp, har nesten skjedd her i gården... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Når man tenker i KG smileys..... :fnise:

• Liker 1
Gjest Bartenina
Skrevet

Når man tror man må gjøre det slutt med kjæresten fordi "ingen andre" ville funnet seg i det man har skrevet en post om..

Skrevet

Når man omtaler familiemedlemmer som "særkullsbarn", "bonusbarn", "biomor" osv... :lete:

• Liker 4
Skrevet

Når man begynner å utvikle splittet personlighet på grunn av alle de forskjellige personkarakteristikken man får her inne. :lete:

Skrevet

når man refererer til KG når man snakker med folk.. Som; " jeg leste på kg at...." eller; "det sto det på kg"! :fnise:

• Liker 1
Gjest SummerJudith
Skrevet

NÅR MAN TIL SLUTT BLIR SÅ GAL I HODET AT MAN KLIKKER HELT!!!

Skrevet

når man drømmer om kg.

• Liker 2
Skrevet

Når du og venninna du lurer på noe, og det første dere sier (i kor) er: Vi kan jo spørre KG.

• Liker 3
Skrevet

Hver gang noen diskuterer en aktuell sak, bruker du argumentet: jammen folk på kg mener noe helt annet

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...