AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 En ting jeg lurer på! Jeg og kjæresten min starter alltid med at jeg er øverst, altså omvendt misjonær.. Og i stedet for å holde meg oppe og jokke frem og tilbake, så bruker jeg å ligge med vekten på han og bevege hoftene opp og ned. Han sier dette er utrolig deilig, og han bruker ALLTID å komme når jeg gjør det.. Men jeg greier ikke gjøre dette når jeg rir han, altså når jeg sitter oppå han. Jeg har lest at man kan bevege seg frem og tilbake, men er dette noe nytelse for mannen? Er det noe han for eksempel kan komme av? Jeg ser på ansiktsutrykket hans osv at han nyter det, men jeg vet ikke om jeg gjør det ordentlig.. skal jeg bevege meg opp og ned, eller frem og tilbake? Får rett og slett ikke til å bevege meg opp og ned, med mindre jeg sitter med føttene plantet på i sengen, og ikke med knærne, om noen skjønner.. Så liksom.. Hvordan rir jeg? Hvordan får jeg samme effekt som når jeg "rir" han i omvendt misjonær? Gjør jeg det rett? Også lurer jeg på om dere har noen andre stillinger å anbefale? Er klar over at der er mange forskjellige på sexinfo101.com, men vil høre deres erfaring med en eventuell stilling.. Vi er like høye, så tror de fleste stillinger passer oss utmerket..
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Hvorfor ikke spørre ham om han liker det? Nøkkelen til et godt sexliv er god kommunikasjon. Jeg og kjæresten spør hele tiden hverandre: "syns du dette var godt?" hvis vi prøver noe nytt, og kommer med forslag og kommentarer til hverandre.
Erotisk Flukt Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Når du sitter oppå han, fremfor å ligge oppå han, så vil det jo naturlig være en annen vinkel for hans penis i din skjede. Bare prøv dere frem. Opp og ned, frem og tilbake. Du kan stå på knærne eller føttene. Explore - sexplore! -Domino 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Jeg kan jo selvfølgelig spørre han, men jeg vil bare vite hva de fleste menn syns. Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 kjenner ingen nytelse ved å ri jeg. er det mange andre som er som meg? pluss 2
Gjest Katten. Skrevet 8. desember 2011 #6 Skrevet 8. desember 2011 Jeg synes det er bedre med fram-og-tilbake enn opp-og-ned. En kombinasjon av stimulien, i tillegg til at jeg alltid har angst for at ballene skal bli skviset under opp-og-ned.
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2011 #7 Skrevet 8. desember 2011 Sett deg oppå han bak fram, dvs. med ryggen til, kan love deg at det blir suksess :gjeiper: 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2011 #8 Skrevet 8. desember 2011 Sett deg oppå han bak fram, dvs. med ryggen til, kan love deg at det blir suksess :gjeiper: ÅÅåååå, da treffer pikken godt i musa, for å si det mildt!!! 3
Gjest badeand1 Skrevet 8. desember 2011 #9 Skrevet 8. desember 2011 ÅÅåååå, da treffer pikken godt i musa, for å si det mildt!!! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå