Gå til innhold

Dere som har kjolen hengende hjemme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hender det at dere tar den på når dere er alene hjemme og spaserer litt rundt i huset? :fnise:

Jeg får min snart og ser ikke hvordan jeg skal la være :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå hadde jeg ikke kjolen hjemme fordi jeg ikke ville ha mannen snokende ;)

Men den hang hos foreldrene mine. Hadde den på meg en gang for å vise mamma litt mer ordentlig hvordan den var, ellers gikk jeg bare ned for å se på fine kjolen min :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde min hengende hjemme men prøvde den bare en gang, da for å ta bilde som jeg skulle sende til mamma. Hadde ikke lyst til å prøve den for ofte for å ikke ødelegge "magien" og i redsel for å sette flekker. Så det løste seg fint. Men det er klart at jeg åpnet posen et ukjent antall ganger og kikket på den ;)

Skrevet

Vi har ingen familie her vi bor og stoler liksom ikke helt på at venninnene mine passer godt nok på den... Hehe. Så den må være her hjemme. Og vil jo selvfølgelig ikke skitne den til, så må virkelig prøve å ikke ta den på!

Men herregud. Seks måneder med drømmekjolen hengende i skapet blir tøft for mitt stakkars hjerte :rodmer:

Skrevet

Jeg har min hos forloveren min, rett og slett fordi jeg hadde kommet til å gått rundt i den hvert ledige minutt!

Også "glemmer" jeg den litt også, siden den henger hos han og jeg bare kan se den når jeg er på besøk :)

aaah, gleder meg så!

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde kjolen hengende hjemme i nesten fem mnd og tenkte aldri på at det var fristende å prøve den... Men prøvde den en gang sammen med forloveren min slik at hun ble kjent med hvordan det skulle snøres og sånn.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har den hengendes hjemme, men det er så stress å få den på selv at det frister ikke så mye :fnise: Er ikke så lett å bevege seg rundt omkring i en stor kjole i et vanlig hus heller... Har kun prøvd den (etter jeg fikk den) for å prøve underskjørt til. Men skal få forloverene mine til å snøre den på meg noen ganger så de vet hvordan de skal få det finest til før bryllupet da :)

Skrevet

Selv om det var ekstremt stressende å hente kjolen kun 4 dager før bryllupet, så tror jeg nok at det var riktig for min del. Jeg hadde ikke klart å holde fingrene fra fatet merker jeg. Nå kjøpte jeg kjolen utenlands, så følelsen da jeg hadde siste fittingen 4 dager før bryllupet, og jeg fikk se kjolen igjen for første gang på 2,5 måneder, var helt utrolig. Jeg klarte ikke å slutte å smile, noe syersken påpekte flere ganger. Hun håpte jeg ble like lykkelig i ekteskapet som jeg så ut til å være den dagen :) For min del gjorde det kjolen enda mer spesiell. Det var kun min mor, og min bestemor som hadde sett den før selve dagen. Ansiktsuttrykket til min far da han ånet opp bildøren foran ambassaden er et av de beste minnene fra den dagen :rodmer:

Hadde jeg hatt den her hjemme så vet jeg at jeg hadde prøvd den en gang eller to ihvertfall...og jeg hadde nok tatt den frem og kjent på den langt flere ganger.

Skrevet (endret)

Jeg valgte å henge kjolen en annen plass, i frykt for at jeg skulle komme til å ikke kunne motstå fristelsen, å spasere rundt i den hjemme ;) Det hadde sikkert endt med at jeg hadde sølt på den :fnise:

Endret av bobbi
Skrevet

Jeg valgte å henge kjolen en annen plass, i frykt for at jeg skulle komme til å ikkekunne motstå fristelsen, å spasere rundt i den hjemme ;) Det hadde sikkert endt med at jeg hadde sølt på den :fnise:

Har kjøpt en billig en fra nettet som jeg venter på nå, også en litt dyrere en, muligens fra salong for jeg komme fra IT-bransjen hvor back-up er alfa og omega.

Min kjole kommer nok til å henge hjemme og jeg kommer nok ikke til å motstå fristelsen for å ta den på og spankulerer rundt hjemme... Og da kan det jo skje noe. Og om jeg ikke har en plan-B, så går jeg fra å være en smilende kvinne til en oppblåst, rødfjeset klump med tårer i løpet av noen sekunder om det skulle skje noe.

Skrevet

Har kjøpt en billig en fra nettet som jeg venter på nå, også en litt dyrere en, muligens fra salong for jeg komme fra IT-bransjen hvor back-up er alfa og omega.

Min kjole kommer nok til å henge hjemme og jeg kommer nok ikke til å motstå fristelsen for å ta den på og spankulerer rundt hjemme... Og da kan det jo skje noe. Og om jeg ikke har en plan-B, så går jeg fra å være en smilende kvinne til en oppblåst, rødfjeset klump med tårer i løpet av noen sekunder om det skulle skje noe.

Så du skal ha en dyrere som du eventuelt skal bruke hvis det ikke skjer noe med den, og en billigere i tilfelle de skjer noe med den første? Eller misforsto jeg? Isåfall kaller jeg det en skikkelig god back-up plan ;)

Skrevet

Så du skal ha en dyrere som du eventuelt skal bruke hvis det ikke skjer noe med den, og en billigere i tilfelle de skjer noe med den første? Eller misforsto jeg? Isåfall kaller jeg det en skikkelig god back-up plan ;)

Jeg har kjøpt den billige for å ha som back-up;) Bare håper den passer.... Jaja, ikke verdens undergang om den ikke gjør det.

• Liker 1
Skrevet

Min henger hjemme hos foreldrene mine, og jeg går å ser på den hele tiden når jeg er hjemme :P

Har ikke prøvd den siden jeg hadde den på meg i sallongen, men skal prøve den en gang for å sjekke at jeg har funnet rett undertøy til den, når den tid kommer. Kjolen har nemlig HELT åpen rygg, så det er ekstremt vanskelig å finne en bh som sitter bra og ikke viser i ryggen.

Skrevet

TS her :)

Vel, nå har jeg hentet den... Opp i skapet skal den og der skal den henge i 6 mnd :) Jeg lover på tro og ære at jeg ikke skal prøve den før jeg må ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

kjøpte min på Agape, og der henger de visst på lager inntil jeg skal bruke den.

Like greit

Skrevet

kjøpte min på Agape, og der henger de visst på lager inntil jeg skal bruke den.

Like greit

Har ikke Agape gått konk?

Skrevet

Har ikke Agape gått konk?

Ikke her i byen, ihvertfall. *må ned å ta en kikk* :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...