Gjest vaffla Skrevet 7. desember 2011 #1 Del Skrevet 7. desember 2011 Hei. Jeg har plane om å lage julekonfekt og gi vekk til mine besteforeldre. Jeg tenkte og lage noen forskjellige sorter, men har ikke bestem meg for hvilke enda. Jeg lurte på om det var noen som hadde noe tips til hvordan jeg skal pakke det inn? Må jeg gi de tidligere på julaften eller kan jeg pakke det inn slik at de kan få det på kvelden når de åpner dei andre pakkene? Kan jeg ha de i en krukke i lag, eller må jeg sortere de? og eventuelt hva kan jeg ha det i? Eventuelt hvor kjøper med cellofan? og er det noen som bruker å gjøre dette og har et godt tips til hva jeg kan lage? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenknoppen Skrevet 7. desember 2011 #2 Del Skrevet 7. desember 2011 Jeg kan ikke hjelpe deg med noe annet enn hvor man får kjøpt cellofan.Link til Panduro Hobby Forøvrig synes jeg det er litt stilig å pakke inn i cellofan med fint bånd på! Og du må nok pakke dem i separate poser eller krukker hvis du velger å pakke dem i en av delene. Tror nå jeg da! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 9. desember 2011 #3 Del Skrevet 9. desember 2011 (endret) Jeg lager hjemmelaget sjokolade. Og med en liten baby på vei (rier i natten faktisk), blir det det eneste spennende... Jeg pakker det inn og gjør klart og oppbevarer i fryser. Du kan kanskje oppbevare i kjøleskap da vi sikkert bruker forskjellige råvarer. La den stå der til dagen du skal gi det bort og fortell vedkommende at det må stå kjølig til det skal pakkes opp Og så ser jeg at du spør om noe helt annet... På tide å logge av KG.. Men jo! Pakk gjerne inn litt forskjellige konfekter i samme krukke JEG synes det er fint. Ellers lager jeg noen ganger samme type konfekt, men forskjellig lag utenpå. Hvis innholdet er likt ville jeg hatt det i samme krukke Er det forskjellige smaker, ville jeg kanskje ikke blandet? Men det spiller egentlig ingen rolle hvis de liker alt oppi krukken. Da er det jo bare å plukke i vei! Endret 9. desember 2011 av frøken am Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 9. desember 2011 #4 Del Skrevet 9. desember 2011 Jeg kan ikke hjelpe deg med noe annet enn hvor man får kjøpt cellofan.Link til Panduro Hobby Forøvrig synes jeg det er litt stilig å pakke inn i cellofan med fint bånd på! Og du må nok pakke dem i separate poser eller krukker hvis du velger å pakke dem i en av delene. Tror nå jeg da! :gjeiper: Cellofan får man på blomsterforetninger også, vil tro det er mye billigere enn på Panduro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå