Gå til innhold

Trinordiol...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som har erfaring med disse p-pillene? Vektøkning? Nedsatt sexlyst? Annet? Har nettopp begynt, bruker varianten med 28 piller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, brukte de i 4 år. Helt ok bortsett fra at jeg hadde kjempevondt og store humørsvigninger. Har gått over til p-ringen som er mye bedre for min del i alle fall. Anbefales.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har brukt de i 15 år ,og var forsåvidt fornøyd men ser nå i ettertid at jeg mulingens kunne spart meg for en del PMS.Nå har jeg hatt hormonspiralen i 4 år,og er kjempefornøyd. men det kommer ann på alder,og om du har fått barn.

Skrevet

Jeg brukte dem i 4-5 år. Hadde sinnsyke humørsvingninger og gråt for ingenting.

Jeg bruker også P-ringen og er kjempefornøyd.

Skrevet

Jeg bruker de nå. Hadde mye humørsvigninger til å begynne med, men det er bedre nå.

Gjest Dolphina
Skrevet

Har brukt dem i 5 år cirka.

Er vel stort sett fornøyd vil jeg tru...

Men vurdere å skifte til p-ring...

Skrevet

Jeg brukte dem i tre måneder, da ga jeg opp. Fikk humørsvinginger (noe det virker som alle har har fått..) og kvalme. Tror jeg gikk opp noen kilo også. Grunnen til at jeg sier tror, er at det kan vere av de forrige pillene jeg gikk på (microgynon..) var årsaken til det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har brukt det slaget siden jeg var 18 til ca 29. Var kjempefornøyd, men ikke visste jeg at humørsvigningene og deppe-tendensene mine kom fra pillene. Det kom en dag hvor jeg IKKE villle påføre meg mer hormoner via p-piller.. Idag er det kondomer som gjelder, syns det er like greit jeg!

Skrevet

Har brukt de pillene i 6år.

Har ikke merket noen negative opplevelser.

Derimot menstrasjon ble en drøm i forhold til før jeg begynte med p-piller!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...