Gå til innhold

Brudekjolen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg fått bilde av kjolen min. Det er en tegning, men jeg synes fremdeles at den ser bra ut. Kjolen som jeg skal ha er Ivory.

http://home.world-online.no/margfra/kjole.jpg

Maggie!

Nikke.gif 23. juni 2002 Nikke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Maggie74 den 2002-05-19 18:43 ]

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss Gemini
Skrevet

Den så nydelig ut icon_smile.gif

Hva er broderiet laget av?

Du kommer til å være helt fantastisk nydelig på dagen din.

Klem fra meg12

Skrevet

Nå spør du mer enn 10 vise kan svare! icon_smile.gif Jeg vet ikke helt, jeg. Kan hende det er laget av noe av det som står nederst på bildet.

Maggie!12

Gjest *Perser*
Skrevet

lekker!

den blir enda mer nydelig når den er ferdig icon_smile.gif

gleder meg til å se deg i an icon_wink.gif hehe på bilde asså icon_wink.gif unnskyld jeg er bare så i godt humør idag icon_smile.gif

Gjest Miss Gemini
Skrevet

On 2002-05-20 12:23, *Perser* wrote:

lekker!  

den blir enda mer nydelig når den er ferdig icon_smile.gif

gleder meg til å se deg i an icon_wink.gif hehe på bilde asså icon_wink.gif unnskyld jeg er bare så i godt humør idag icon_smile.gif

Beklager at jeg går litt ut fra temaet, men må bare få si at det var herlig å se at du var så godt humør i dag Perser icon_smile.gif (Var vondt å lese " icon_frown.gif " tråden din...)1212[ Dette Innlegg er endret av: Miss Gemini den 2002-05-20 22:50 ]

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Kjempefin fasong. Men for meg som ikke liker blonder, var den jo ikke det helt store. Men du blir sikkert dødslekker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Synes den var kjempefin jeg icon_smile.gif Blonderet var med på å gjøre kjolen spesiell, uten at den kommer i "overpyntet bløtkake"-kategorien.

Enkel, pen og eksklusiv!

Cecilie M.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...