AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 For å få seg en kjæreste er vel sjarm og selvtillitt det alle viktigste. Hva med o som i utgangspunktet har dårlig selvtillitt pga tidligere hendelser. Er alt håp ute for oss? Eller er det noe man kan øve eg på? Hilsen alltid singel pga veldig lav selvtillitt
Gjest finurlig Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Det hjelper nok litt å finne ut hvorfor du har lav selvtillit, samt hvorfor du vil forandre sider med deg selv. Kanskje en psykolog kan hjelpe? Ellers finnes det også forskjellige kurs og samtalegrupper i de fleste byer, du kan jo sjekke kursagenten? Hvis du ikke tør ta det steget, finnes det en rekke selvhjelpsbøker du kan prøve, kanskje du finner noe der som funker? Lykke til! Masse lykke
solch Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Har selv dårlig selvtillit. Det verste er når det er to speil i et prøverom, slik at man kan se seg selv fra siden. Grøss, jeg blir like deprimert hver gang! Det som hjelper for meg er å gå i klær jeg føler meg fin i, Samtidig å sminke meg og stelle meg. Pent undertøy er også viktig. Stelling av neiler, lepper osv. Jo finere klær jeg har på meg, jo bedre føler jeg meg. Også hjelper det veldig å smile til folk, for ofte kan man få et smil tilbake. Og av og til merker jeg oppmerksomhet fra mannfolk, og da går selvtilliten opp. Det å kjøpe dyr mat pleier også å hjelpe litt på. Viktig å lukte godt også. Jaja, dette er iallefall hva som får meg til å gå ut av huset hver dag!
Muffet Skrevet 7. desember 2011 #4 Skrevet 7. desember 2011 Det er jo selvfølgelig vanskelig for andre å like deg om du ikke liker deg selv. Men jeg er overbevist om at ALLE mennesker har noen gode kvaliteter! Så du må fokusere på ting du liker med deg selv, ikke på det du tror en potensiell kjæreste kanskje liker. Noen tips jeg har fulgt selv er å prøve å alltid tenke positivt, minn deg selv på de tingene du gjør som er bra, gjør ting som får deg til å føle deg vel osv.. Ikke gi opp, verden er ganske fantastisk om man lærer seg kunsten å tenke positivt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå