Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste to ukene begynt å klø helt grusomt i hodet. Har sjekket opp dette, og ser at jeg har fått tørr hodebunn. Dette er ikke noe jeg vil gå rundt med, og jeg er lei av at det aldri stopper å klø. Har dere noen tips til shampoo/behandling som 100% sikkert gjør hodebunnen min normal igjen? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokosolje og litt urin gjør susen for meg (seriøst)

Skrevet

Kokosolje og litt urin gjør susen for meg (seriøst)

Ellers takk.

Skrevet

hahhaa urin?

Skrevet

Slutt med shampoo med SLS. For meg har det hjulpet med shampo, balsam og en spray jeg har i hodebunnen fra John Masters Organics. Fås kjøpt på feelunique. Før det hadde jeg prøvd alt på apoteket. Noe hjalp ikke, andre ting gjorde det bare verre.

Skrevet

Å kutte ut SLS gjorde faktisk ingen ting for meg. Var overbevist om at det var det som var problemet mitt også, men etter flere måneder uten SLS var hodebunnen nøyaktig like tørr. Tipper det først og fremst skyldes at jeg vasker håret hver dag, menmen ... :sjenert: Jeg har nå funnet to ting som redder hodebunnen min: Enten Kerastase bain gommage (egentlig flasshampoo), og/eller Flaky itchy scalp toner fra Philip Kingsley. Fordelen med sistnevnte er at jeg kan bruke en hvilken som helst annen shampoo. Bruker den ca en gang i uken nå, og er ikke tørr i det hele tatt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...