silja Skrevet 16. desember 2003 #1 Skrevet 16. desember 2003 jeg har en mer eller mindre "ekstrem" blandingshud... Er så tørr på haken, i pannen og rundt nesen men samtidig er/føles huden veldig fet. Jeg er også plaget endel med kviser og hudormer. det jeg lurer på... hvilken dermatologica-krem bør jeg velge - noen som kan tipse? Tenkte å prøve å bestille en og se om det hjelper... Etterhvert skal jeg spandere på meg en hudpleietime også -og hun kan jo tipse videre. for tiden bruker jeg faktisk HTH lotion som er relativt god, den gjør iallefall det slik at det ikke synes at jeg har tørre hudpartier om dagen... -men er nok neppe bra å bruke.
Gjest Ethereal Skrevet 17. desember 2003 #2 Skrevet 17. desember 2003 Jeg tror det er lurere å gå til hudpleieren FØRST, for å unngå å forvirre huden din mer enn den allerede er. Til tross for alt du hører her inne, er Dermalogica en helt vanlig hudpleieserie, og ikke noe vidundermiddel mot alle slags hudproblemer. Feil produkter kan gjøre vondt verre, og da blir det enda dyrere å rette opp i problemet enn hvis du først går til en hudpleier som kan anbefale deg riktige produkter til din hud. H*n vil plukke ut produkter som passer sammen, og tilpasse dem dine behov. For min hud har ikke Dermalogica noen krem som er rikholdig nok, jeg flasser noe helt infernalsk selv ved bruk av Intensive Moisture Balance, som er den rikeste kremen derfra. Etter tre uker med Decleor, derimot, er huden min igjen i balanse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå