ALINE_E Skrevet 7. desember 2011 #1 Skrevet 7. desember 2011 Etter å ha lest litt blant annet her inne, ser jeg at det er MANGE som har problemer med sjefen! Helt utrolig at så mange sjefer mangler dømmekraft når det gjelder sine ansatte. Selv trenger jeg et råd, jeg er eneste ansatt i en bedrift under to sjefer. Jeg har dermed ingen å dele det som skjer med og går mye i meg selv og lurer på om det er jeg som lager problemene. Det gjelder en sjef som tråkker på meg hele tiden og får meg til å føle meg totalt ubrukelig. I utgangspunktet er jeg en arbeidsom person, glad og utadvent, og har aldri fått en eneste klage fra noen sjef, tvert imot. Men etter snart to år i på dette stedet føler jeg nå jeg er helt knekt. Det som i det hele tatt holder meg der er at jeg får jobbe med det jeg har utdannet meg til, og det finnes få muligheter ellers. Nå har det faktisk gått så langt at jeg nok får sykmelding om jeg vil det, men frykter dette vil gjøre meg mer frustrert siden å gå hjemme absolutt ikke er et ønske. Må nesten ta med at mine sjefer er familie, så det nytter ikke å snakke med den andre som jeg kommer godt overens med, det er allerede forsøkt. Er det noen som har opplevd noe lignende og har råd til hvordan jeg kan takle denne situasjonen? Eller er det noen som har tatt oppgjør med sjefen og kommet godt ut av det? Nyskjerrig på hva andre har opplevd!
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #2 Skrevet 7. desember 2011 Finn deg en ny jobb. Det er ikke verdt å fortsette slik og å ta noe oppgjør med sjefen fungerer sjeldent. Han har nok sin måte å være på, ferdig med det. Det er mange sjefer der ute som ikke er flink med mennesker og mange som kan minne om psykopater.
blåsymre Skrevet 7. desember 2011 #3 Skrevet 7. desember 2011 Enig prøv å komme deg ut til en ny jobb asap
ALINE_E Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 7. desember 2011 Dere bekrefter nok det jeg selv også tenker, det høres enda mer fornuftig og riktig ut når jeg hører det fra noen andre.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2011 #5 Skrevet 7. desember 2011 Jeg har blitt trakassert av avdelingsleder. Mitt råd til deg er å finne en annen jobb. Uansett.
ALINE_E Skrevet 7. desember 2011 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2011 Var det det du også gjorde? Høres veldig befriende ut med en ny jobb, jeg bør nok sette igang prosessen så snart som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå